Websidedesign på en sammenligningsside

Tags:    webdesign

Jeg går lidt med tanken om at lave en sammenligningsside, hvor man kan sammenligne priser på bestemte produkter fra forskellige webshops/fysiske butikker som har webshops, og derigennem finde den bedste pris. Jeg ved godt, at det er et bugnende marked, og der efterhånden findes en del sammenligningssider. Dog findes der ingen sådanne sider indenfor den produktgruppe, jeg påtænker at beskæftige mig med.
Jeg er studerende og vil derfor gerne begrænse udgifterne til opstarten mest muligt, men jeg er lidt usikker på, om det er nødvendigt at hyre en webudvikler til at lave hjemmesiden, eller det kan laves igennem et WP tema eller noget tilsvarende? Jeg har erfaring med wp, men kan ikke finde ud af kodning osv. Når jeg kigger jeg på eksempelvis låne-sammenligningssider, som der er en del af, så ligner deres visuelle udtryk meget hinanden. Se eksempelvis Fair-laan.dk og laan-service.dk – stort set samme tema på nær enkelte elementer. Så mon der findes en udbyder, der laver disse specifikke temaer, eller mon det blot er et wordpresstema, som man eventuelt laver mindre ændringer på.
Anybody?




Indlæg senest redigeret d. 29.10.2016 18:59 af Bruger #21495
5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nej, det kan du ikke lave uden at skulle kode. Det visuelle er temaer men resten er ikke.



Tak for svar begge to.
Interessant læsning Ronny. Tak for links...



Mange tak for interessante indlæg.

I kan evt. se denne side som jeg har kodet www.tjek-laan.dk. Lavet i DotNet.




Indlæg senest redigeret d. 25.08.2017 22:46 af Bruger #21835
Hej Lise,

Det lyder rigtig spændende. Webdesign er meget af det vi laver, og hvis det har interesse er du mere end velkommen til at se mere inde på vores hjemmeside.

Vi har bl.a. lavet siden fcholte.dk



Indlæg senest redigeret d. 11.09.2017 14:43 af Bruger #21846
t