Ny visuelle identitet

Tags:    webdesign

Hej,

Sagen er denne, at jeg har overtaget denne webside, Bec-business.dk. Den kræver dog, en ordentlig overhaling både af dens design og visuelle identitet. Jeg har allerede en god idé til logo og hvordan selve siden skal blive optimeret.

Min rigtige udfordring ligger i, hvorvidt jeg kan finde et tema der passer og ikke koster en formue eller, hvorvidt jeg skal kode den fra bunden. Har før arbejdet med HTML5 blank theme, synes dog det er et større arbejde. Hvad har i af erfaringer, og hvordan synes i jeg skal gribe det hele an?

Med venlig hilsen,
En koder i tvivl..



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er ikke mange der har sagt at det skal være let at kode og sådan er det jo i mange fag. Om du skal kode selv fra bunden eller om du vil gå videre med et tema kan du nok bedst vurdere - tager du et tema er du hurtigt i gang men risikerer også at ende med et produkt, der ligner så mange andre og koder du selv tager det selvfølgelig noget tid men du kan også skabe et unikt produkt på egne præmisser. Dine egne evner og økonomi kan selvfølgelig også spille ind på valget.

Jeg er koder og vil til enhver en tid foretrække at kode selv. Omvendt forstår jeg fint når folk vælger et billigt, færdigt tema.



t