Problemer med wordpress

Tags:    wordpress

Hej alle sammen, jeg har en hjemmeside her som volder mig problemer. Hver gang jeg laver et indlæg, kommer der ikke noget billede til syne. Jeg tænker det kan være temaet,men er det virkelig rigtigt?



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er helt sikkert temaet. Siden du ikke har mere indhold ville jeg foreslå dig at vælge et andet, hvis du ikke kan klare dig uden billeder i dine indlæg ;) Det giver selvfølgelig en bedre brugeroplevelse, men er næppe major, hvis dit indhold er godt!

God aften!



Det er helt sikkert hvordan dit tema er sat op. Du kan evt. hente et andet tema eller selv rette dit nuværende tema til så dine billeder vil fremstå. :-)
Hvis du selv vil rette dit tema til kan du oprette et såkaldt child theme som "overskriver" dit originale uden at overskrive det. (Giver det mening?) Du kan læse meget mere om child themes her.



Hvilket tema bruger du Christian?



^Som Mikkel skriver ville tema eller sågar link til din hjemmeside gøre underværker.

Tilføjer du billedet direkte i indlægget eller som "Udvalgt billede"?



Han bruger Genesis som er et godt theme og sagtens kan vise billeder i artiklerne. Enten placerer du dem forkert sted eller også har du slået funktionen fra i selve theme indstillingerne. DU kan altid kontakte udviklerne af themet, de har som regel et forum eller andet hvor de står til rådighed for at hjælpe.



t