Feedback på min webshop

Tags:    webshop

Hej alle i gruppen

Jeg har denne webshop www.gstyle.dk

Jeg har egentlig haft webshoppen i et par år nu, men jeg synes det kniber med ordrerne - hvad er jeres mening om siden?

Jeg tror efterhånden, jeg har stirret mig rimelig meget blind på shoppen. Jeg er åben for jeres tanker om forbedringer :-)

På forhånd mange tak for råd og vejledninger

De bedste hilsner fra
Heidi



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej!

Det er en fin og gennemarbejdet webshop, optimeret efter alle seo-kunstens regler. Så teknisk ser det fint nok ud.
Det eneste som jeg kan se kan forbedres er kundeoplevelsen. Det er ikke en særlig inspirerende side. Der mangler lidt smæk på hvad angår kundeoplevelse, for at sige det at, er det desværre en lidt kedelig side.
Prøv at se fermliving hvordan de inspirerer til køb og ikke bare er et varekatalog. https://www.fermliving.com/
Hele deres forside er lækker med inspirerende billede, varekataloget er der, men lidt nedtonet.

Så har du en SEO-tekst på forsiden:

"Alle skal have råd til at forny lysestagerne indimellem og købe den flotte keramikurtepotte"

Der skal helst være en balance, således at teksten bliver god at læse og ikke kun søgemaskineoptimeret. Jeg synes ikke teksten er god, den er for svævende og gentager ting, det er en tydelig SEOtekst, det bliver for maskinelt.

ps. dit instagram-link virker ikke..det er ærgeligt, du kan få lavet integration til din hjemmeside fra både instagram og facebook, så dine opslag kan blive vist på webshoppen. (se hvordan : bylassen.com)



Indlæg senest redigeret d. 20.04.2017 23:39 af Bruger #21522
Tusind tak for din tilbagemelding - jeg går også lidt og leger med tanken om at redesigne forsiden. Jeg kan godt se, hvad du mener med Fermliving - der er fantastisk harmoni og rolighed i deres side.

Jeg vil gå igang med at arbejde lidt mere og lave lidt ændringer :-)

Igen, mange tak for din tid og din tilbagemelding.



Jeps, nu kender jeg Ferm fordi jeg har arbejdet sammen med dem om deres hjemmeside på et tidspunkt. De gør utroligt meget ud af at sætte deres produkt op på fotos, hvor det hele virker lækkert og inspirerende.

Et andet tip er, at hvis du kan samle nogen produkter og opsætte dem til foto, det kunne være 2 lysestager og et fad/potte eller lign. Så kan du sælge de tre ting i en inspirationspakke, fx med lille smule rabat, men så får du langet tre ting på een gang over. Det ved jeg at andre shops har haft succes med.

Men da du ligger i bolig/tekstilsegmentet så har du virkelig mulighed for at vise dine produkter frem på både instagram og pinterest, jeg ved at Ferm kører massiv markedsføring via Pinterest fx. Så der burde du kunne sætte ind og finde nogen kunder.
Se Ferm har 22.000 followers på pinterest https://dk.pinterest.com/fermliving/

Den integration jeg skrev om, den er vist i bunden af bylassen.com, der kan du hente billederne fra SOMA ind og vise som inspiration. Det er en super kobling, som vil give et skub på customer exp.

Det var bare lige en afsluttende kommentar. :-)



Indlæg senest redigeret d. 21.04.2017 14:36 af Bruger #21522
Hej Heidi,

Pbille kommer med nogle rigtig gode pointer. Jeg ville fokusere mere på det visuelle og produktbilleder. Enten nogle du selv tager eller for leverandørerne. F.eks. er dette billde jo super godt, men det er bare ikke i fokus nok, da slideren er for lille og skifter for hurtigt.

Dine USP'er i headeren ville jeg få på én linje ved siden af hinanden.

Jeg ville tage et kig på hvordan din "læg i kurv"-knap ser ud.

Under din fane "Nyheder", mener jeg, at der er et "klik" for meget, da man skal klikke på en overskrift, for at komme videre. I stedet vil jeg allerede her vise produkterne i den rigtige rækkefølge.

Men generelt mangler hjemmesiden lidt identitet og et touch af 2017. Kig hvordan Decorate, HAY, Moodings og de andre store spillere gør, så kan du få noget inspiration.





Hej Erik

Tusind tak for din feedback.

Det er nogle super gode pointer I er kommet med. Jeg tager det hele med til min udvikler :-)

Det er virkelig dejligt at få nye og friske øjne på.



Hej

Jeg ville kigge på opbygningen af din menu struktur som det første. Hvis du lander på din forside, så vil det gøre underværker, hvis du du får dine kategorier til at lægge i den horisontale menu eller ihvertfald above the fold, så brugeren med det samme kan navigere sig ned i kategorierne. Godt med telefonnummer på siden osv, en læg det op i headeren.

Det var mit første gangs indtryk.

God weekend



t