Hastighedsoptimering af Wordpress site

Tags:    hastighedsoptimering

Først vil jeg lige præsentere mig selv da dette er min første post her på Udvikleren! Jeg arbejder til dagligt som freelancer indenfor dataanalyse og har tidligere arbejdet med marketing. Ud over mit freelance driver jeg også en række projekter og så er jeg ved at kunne programmere end del i Pyhton og R, men ser ikke helt mig selv som udvikler endnu!

Jeg har set at i har fået en del posts fra håbefulde unge der gerne vil have et par links, men bare rolig, dette er ikke endnu et af dem.

Jeg har dette site hvor jeg ønsker at forbedre min pagespeed score til 100 som en del i optimeringen på Google.

Det jeg håber i kan hjælpe med er at anbefale nogle danske udviklere der kan klare opgaven? Ellers kan i måske hjælpe?

Jeg står med følgende problemer lige pt:
- Billederne optimeres ikke nok med Kraken plugin, måske pga. de har forkerte størrelser og Google opfatter det

- Jeg har en række scripts som hentes eksternt fra Google, Facebook og Get Site Control. Jeg skal have lavet så de hentes ned lokalt en gang dagligt hvis der er ændringer som i denne post

- Ud over det er der en række mindre fejl, jeg ved ikke om i er friske på at diskuttere dem lidt hvis jeg smider dem op en efter en? Jeg må indrømme at jeg føler at jeg har løst så mange jeg kunne selv, men er altid frisk på at forsøge at komme længere!

På forhånd tak




t