Billig webhotel

Tags:    webhosting

Hvad er det billigste webhotel jeg kan vælge med dk domæne har selv kigget på suftowns med rabatkupon nogen der kender andre der er billige. På forhånd tak



9 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
Man skal altid huske at pris og kvalitet hænger sammen når man skal vælge webhotel.
Jeg har i flere år været tilfreds Meebox kunde og har ikke haft problemer med performance eller sikkerhed på mit website. Her kunne man få et webhotel fra 15 kr. pr. måned. Prisen var rigtig god, men service var langt højere end man ville forvente. Meebox er dog desværre blevet købt af UnoEuro og alt kører nu på deres system, hvilket jeg ikke er speciel fan af. Der er rigtig meget man ikke kan selv og kræver derfor henvendelse til kundeservice.

Hvis jeg skulle anbefale noget jeg stadig har gode erfaringer med, så ville jeg helt klart sige Gigahost. Her får du webhotel fra 29 kr. pr. måned og med adgang til de nyeste PHP-versioner. De projekter som kører hos Gigahost har ikke haft problemer i de næsten 5 år de har kørt hos dem nu. De bruger ligesom UnoEuro en hjemmebygget selvbetjeningsløsning, men du kan langt mere selv. Dog har deres platform den lille svaghed at Lets Encrypt certifikater ikke er understøttet på deres platform. Så hvis man vil have SSL/HTTPS så skal man ud og købe et certifikat.

Et godt råd uanset hvad er ikke at vælge den billigste du kan finde, da der ofte kan være problemer med performance eller sikkerhed på serverne.



et domæne ville jeg anbefale unoeuro.com , men der står ikke meget om dine behov omkring et webhotel kun billigt så det er svært at sige helt præcist hvad jeg synes er bedste til dig at vælge af de billige webhoteller der findes på markedet



Jeg bruger selv webdomain.dk i dag til min side https://sammenlign-nu.dk/ og har egenligt været nogenlunde tilfreds med dem. Jeg havde aldrig brugt dem før, men kunne få gratis oprettelse af et .dk domæne og gratis "lille" SSL. I forhold til det med pris og kvalitet hænger sammen, så må jeg støde til der. Det webhotel jeg har i dag koster 9 kr. om måneden, hvilket ikke er meget og jeg har heller ikke haft de store problemer med dem - Dog synes jeg min side kører utrolig langsomt på deres side.

Jeg er selv på jagt efter et nyt webhotel og valget står lige nu i mellem webhosting.dk og gigahost.
Har i erfaringer med webhosting.dk



For at svare på dit spørgsmål, så er det uden tvivl Unoeuro. Og selvom mange skriver, at pris og kvalitet hænger sammen, så er unoeuro virkelig godt til prisen.

Men igen så afhænger det af dit behov. Har du brug for at kunne lave alverdens ændringer i backend, så er Unoeuro måske ikke optimalt for dig.

Jeg har i de sidste 2-3 år haft +5 webhoteller hos Unoeuro, som jeg ikke har haft skyggen af problemer med. Måske har jeg bare været heldig?

Har primært mine affiliate sider hos Unoeuro, men også en enkelt større webshop, som jeg var lidt bekymret for at have hos en "discount" host. Men de få problemer vi har haft er hver gang blevet løst af kundeservice inden for 30 minutter.

Men er dit projekt det næste www-mirakel, så vælg da en af de lidt mere eksklusive løsninger :-)

Mvh Mark
Blog



Tak for jeres gode input. Jeg har fundet en løsning, det blev Surftowndk.



Må vi høre hvad der talte for at det blev Surftowndk? :-)



Jeg bruger Unoeuro og har flere websites hos dem.
Hvis jeg selv skal sige det, så er jeg ganske godt tilfreds med det.

Jeg har ligeledes som Mark, heller ikke haft nogle problemer igennem de sidste 3 år, hvor jeg har været deres kunde.

Jeg har dog oplevet et par gange inden for de sidste par måneder, hvor Gigahost har været nede. Her har jeg en side, sammen med en makker.



Jeg tror bare det var fordi det var det billigste jeg kunne finde for 1 år



Jeg tror bare det var fordi det var det billigste jeg kunne finde for 1 år


Ahh okay :-)



t