Respons på design

Tags:    webdesign responsive-design

Hej
Vi har for nyligt opdateret vores web shops ved et nyt visuelt design. Det er responsive, og skulle fungere på alle normale platforme.
Hvis nogen vil give lidt konstruktiv respons, vil det være fedt!
Siden er: mindly.dk



Indlæg senest redigeret d. 31.05.2017 13:23 af Bruger #21757
3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes det ser rigtig fint ud i responsive mode og teknisk og opsætningsmæssigt helt fint.
Godt med en søgebar der virkelig kan bruges osv.
Det eneste jeg lige tænker er, at som ved mange af den type forretninger, som sælger mange helseting eller ting som kan helbrede, kan de godt blive lidt "information-overload-mega-mix" på forsiden.

Folk kommer ind med mange forskellige formål, og nu ser jeg lige at "bid negle" ligger nummer et produkt på forsiden. Det er lidt irrelevant for mig, som måske godt kunne bruge lidt hypnose mod stress.

Jeg har set at fx dem her: https://www.naturoghelse.dk/shop/frontpage.html
De kører et tema på forsiden, det er ikke 100% gennemarbejdet, synes jeg, men man kunne køre nogen tema, fx efter sæson, hvad der er oppe i tiden, og så anbefale nogen produkter via en speciel landingpage eller kategori fra forsiden. Disse landingpages kan I bare have liggende til Google efterfølgende.

Det er bare så ikke det bliver for mixet på forsiden. Hvis man alligevel skal bruge søgefunktion for at finde sit produkt, kan I godt bruge forside lidt mere aktivt til temaer. Der mangler lige sådan et temaområde, hvor I kan fortælle og aflevere nyheder.



Mit førstehåndsindtryk var umiddelbart godt. Rare farver og gode call-to-action knapper



Synes ikke den orange farver passer til det du sælger. Men det er måske bare mig. :-)



t