Design af hjemmeside

Tags:    design

Vær hilset alle jer fra Udvikleren.

Jeg har hjemmesiden sammen med min kammerat, Simon, fra siden simonfrom.dk/

I må bære over med designet og indholdet på stående fod. Der har endnu ikke været så meget fokus på hjemmesiden. Men det vil ændre sig.

Hverken min kammerat eller jeg har desværre ikke et øje for det æstetiske og design-mæssige. Der tænker jeg, om I kunne komme med nogle indspark? Det gælder både overordnede såvel som mere specifikke forslag

På forhånd, tak for hjælpen!




Indlæg senest redigeret d. 02.06.2017 09:55 af Bruger #21632
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad med tilmelding til nyhedsbrev? det er jo ikke helt til at sige hvornår der bliver skrevet en post.



Indlæg senest redigeret d. 04.06.2017 17:46 af Bruger #21522
Jeg synes også der mangler lidt lækkert til øjet. Jeg kan se på blogmenuen at du har billeder på nogle af blogindlæggene, men når man klikker ind er de der ikke. Der kunne det være meget lækkert med et billede, eller at teksten bare bliver brudt lidt mere op.

Når man læser teksten, kan man godt se at i er vant til at skrive opgaver, hvor man ikke tænker så meget over læsevenligheden. Der må gerne være en linjes mellemrum indimellem, i stedet for at hvert afsnit er så tætskrevet.



Hej Christian.

Det er altid svært i starten når man ikke har prøvet det før.
Her er mine råd:

Siden indeholder på nuværende tidspunkt kun tekst. Det er alt for kedeligt og sterilt at kigge på. Få som Tomas skriver det, noget lækkert til øjet.

Jeg kan se at i bruger wordpress. Her det super nemt at tilkøbe sig et prof theme og installere det og så har du allerede der forbedret udseendet flere hundrede procent.



Der mangler helt sikkert noget top-banner der henvender sig positivt til brugeren og giver modtageren et indtryk af hvem du er som person uden at skulle læse for meget.

Hvis muligt er det også en rigtig god ide at bruge billeder og illustrationer gennem teksten så den ikke bliver så tør siden :)



t