Låne sites

Tags:    seo website

Jeg har været bruger herinde, med flere forskellige profiler,og synes der bliver skabt en god debat. Jeg har kendskab til nogle låne sites, og vil gerne have råd om hvordan jeg selv skal lave et. Jeg bliver inspireret af sider som <a href="https://www.udbetalingsguiden.dk/">udbetalinsguiden.dk </a> . Jeg vil gerne have lidt feedback på denne side, så kan jeg skabe nogle ideer derudfra, og så selv komme i gang.



Jeg forstår ikke helt sammenhængen med at du gerne vil have gode råd til at lave låne websites, når du allerede arbejder for et.

Det ligner et forsøg på at skabe noget SEO link building, hvilket ikke hører til herinde.

Ellers så misforstår jeg dit spørgsmål?



Indlæg senest redigeret d. 05.07.2017 21:35 af Bruger #6559
Arbejder for et er vist en underdrivelse.
Birgitte, er du klar over, at den side, du bliver så inspireret af er den, du arbejder hos?

Som der pt. står på din profil: "Birgitte Johansen, 36 år gammel, arbejder hos Udbetalingsguiden"

Så her er lidt negativ seo.


Jeg har nemlig selv erfaring med at udbetalingsguiden.dk er en flok svindlere og amatører. Magen til elendig service, som man får hos udbetalingsguiden.dk, skal man lede længe efter. Udbetalingsguiden.dk er det værste sted at låne.



Indlæg senest redigeret d. 06.07.2017 11:01 af Bruger #2695
Det er såmænd bare en af Joakim Kruse's mange SEO profiler herinde.



Indlæg senest redigeret d. 06.07.2017 13:54 af Bruger #21792
Woops Robert :$ Der skulle have stået "det" :roll: D'et må have forsvundet på mit tastatur :)



Indlæg senest redigeret d. 08.07.2017 10:06 af Bruger #6559
t