Hvordan får jeg min hjemmeside til at se professionel ud?

Tags:    wordpress

Hej udviklere
Jeg startede for et år siden min side www.ejerledernyt.dk, hvor jeg skriver omkring ledelse, iværksætteri, politik og økonomi.
Jeg har siden starten fået fin respons fra læsere omkring indholdet, men jeg synes at designet ser lidt uprofessionelt ud.
Jeg kunne godt tænke mig at få siden til at ligne en mere professionel nyhedsside, men jeg har ikke haft held med at finde et godt WordPress tema.
Er der nogle af jer der har nogle råd til, hvilket WordPress tema, som jeg kan bruge til at få siden til at ligne en professionel nyhedsside?

Hvis i har andre råd til, hvordan jeg kan designe siden bedre, så tager jeg med glæde imod andre råd også. :D




4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Rasmus.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg synes din hjemmeside ser professionel ud. Måske du kunne finde en passende font (skrifttype) til din hjemmeside til, at pifte den lidt op. Det kunne f.eks. være en mere minimalistisk men letlæselig font, som sikkert ville passe bedre ind, end den du har nu.

Du kan finde mange fonte her

Mvh
Rasmus, Memorize




Hi Rasmus,

Jeg synes også din hjemmeside ser professionel ud. Men måske mangler du beskrivelsen på forsiden. Bare et lille indlæg der indfører læsere i virksomhedshistorien. Jeg har lige started med at arbejde til hjemmesiden her. Kan godt se at du har erfaring med at skrive blogs. Hvad synes du, jeg kan skrive om først? På forhånd takker for svaret. :)



Hej igen Maria :)

Tak for dine inputs, dem vil jeg benytte mig af.

Det er en spændende hjemmeside du har lavet og den ser rigtig flot ud. Måske du kunne skrive lidt om forskellige lånetyper?

Jeg gør det, at jeg giver ud af den viden jeg har til andre, som måske selv kan bruge det videre i deres projekter. Jeg synes det er vigtigt, at man kan hjælpe andre og måske få lidt igen :)







Jeg forsøger altid at bruge et premium WP tema, hvis der er budget.

Jeg kan lide https://www.elegantthemes.com
kender du dem?



t