Kan min side konvertere bedre?

Tags:    konvertering optimering

Hej UV

Jeg har siden Skrotnu.com som har til formål at præsentere vores virksomhed og indsamle leads til til vores butik. Vores primære mål med siden er at de besøgende kan få et indblik i vores forretning og forhåbentlige konvertere til kunder. Vi vil dog rigtig gerne optimere lidt mere på antallet af besøgende som rent faktisk konvertere.

I øjeblikket kan man benytte sig af vores kontaktformular på forsiden eller ringe direkte på nummeret, der bliver tydeligt vist i toppen af siden. Kan vi på nogen måde "tracke" hvor mange der ringer til os via vores side? Jeg mener at have hørt det er muligt, at udvikle et stykke software eller andet tool, der viser et "nyt" nummer for hver besøgende og på den måde, kan man tracke opkald fra de besøgende på siden.

I forhold til seo burde vi ligge særlig godt på vores primære søgeord skrotpræmie bil, så jeg tænker ikke antallet af leads vil stige særlig meget, hvis vi flytter alt fokus over på SEO eller vil det?

Så jeg vil blot høre om i har nogle forslag til at få brugerne gennem vores funnels og enten ringe eller benytte sig af vores kontaktformular. Skal vi ændre på nogle farver eller være lidt mere agressive i at pushe formularen?

Jeg ser frem til at få råd fra eksperterne herinde :)



Indlæg senest redigeret d. 23.08.2017 09:07 af Bruger #21562
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Umiddelbart 2 ting..
1. Lidt mange ting at skulle udfylde for at kunne skrive til Jer.
1a. Kunne være fedt blot at kunne indtaste nummerplade + adresse og telefonnummer..
2. Kunne være fedt med lidt priseksempler i stedet for "fra 1000 til 100.000".

Altså vær lidt mere konkret.
Opsætningsmæssigt kunne den også være bedre, mere kontant.



Hejsa,

Jeg arbejder meget med konverteringsoptimering på min egen sammenligningsside tjek-laan.

På SEO er konkurrencen meget hård, men vi har alligevel rykket os rigtig meget.Så det synes jeg bestemt du skal arbejde videre med.





Har du overvejet at lave split-testning?



Hej,

Du er velkommen til, at kontakte mig på https://SEO-Partners.dk

Her kan vi snakke om SEO og din konkurrence position.





t