Fjern navnet på wordpress tema

Tags:    wordpress

Hej udviklere
Jeg vil gerne have fjernet navnet på det WordPress tema jeg bruger på min hjemmeside, fra bunden af mine sider.

Lige nu står der ”Swiftbiz Lite Theme by SketchThemes” nede i højre hjørne, men jeg vil gerne have det væk.
Jeg har set nogen, der har en WordPress side, hvor der ikke står noget i bunden, men jeg er ikke sikker på, om jeg har valgt et tema, hvor det ikke kan lade sig gøre at fjerne det?
Hvis der er nogle mere tekniske folk, der har en ide, om hvordan det kan fjernes, tager jeg med glæde imod råd.
Fortsat god dag derude!




7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@Kevin
Det ved jeg nu ikke. Det er smartere at oprette et child-theme. Kopier footer filen ind i child-themet og fjern koden til "Swiftbiz Lite Theme by SketchThemes".
Men det kommer nok an på hvor teknisk man er. :-)



Indlæg senest redigeret d. 04.09.2017 19:59 af Bruger #21805
Vil give Mark ret - læg dine ændringer ind i child themet, så ændringerne ligger det korrekte sted, i tilfælde af du opdaterer m.v. :)



Den nemmeste måde er at tilføje følgende javascript til din side

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Som skrevet så var det den nemmeste måde at gøre det på, derved ikke sagt at det nødvendigvis er den bedste eller den rigtige måde at gøre det på :)



Du kan fjerne det i tilpasseren til temaet og evt ændre det til dit eget firmanavn eller lign :)

Tilpas/customizer - footer - footertekst :)



Mange tak, jeg har været lidt skør, forsøger at redigere et tema på websted jeg arbejder på!



under editor i tema , kan man også rette det og det er underTema-sidefod (footer.php)

husk ved hver wordpress opdatering skal man ind rette det igen




t