Feedback på konverteringsoptimering

Tags:    konvertering

Hejsa,

Da vi de seneste år har haft problemer med at konvertere særligt besøgende på et af de mest søgte juleprodukter (i vores niche i hvert fald) vil jeg rigtig gerne høre, om nogle her fra kan give mig noget feedback, på hvordan vi kan sælge nogle flere Johan Bülow lakridser til folket, når julen jo nærmer sig. :-)

Produktsiden, som I gerne må komme med konstruktiv kritik på er:

Se julekalender produktsiden her

Pfh. mange tak for hjælpen.

Mvh
Søren



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Min første umiddelbare tanke er at det ikke er et særlig kendt produkt (lakridsjulekalender), man kender den fra supermarkedet som chokoladekalender, men der koster den 20 kr, for den billigste. I skal med andre ord ind på et marked hvor et relativt nyt og eksklusivt produkt, skal sælges til en anden målgruppe end normalt, nemlig voksne feinsmeckere.

Har I prøvet med facebook annoncering, udsendt præcist til jeres målgruppe? Jeg tror I først skal gøre noget for at øge kendskabsgraden af produktet hos målgruppen. Fx med "Prøv noget nyt og sjovt", eller lign. for at presset dem lidt.

På websitet, er det sådan en udskreven lov at alle "køb" knapper skal være grønne, Jeres er sort.
Derudover tog det mig 10 sek at finde en konkurrent hvor jeg fik gratis fragt. Så ville jeg ikke købe det hos Jer.



Indlæg senest redigeret d. 22.09.2017 16:17 af Bruger #21522
t