Feedback på Rabatkodeautomaten.dk

Tags:    feedback

Hej Udvikleren,

Står snart klar til åbning af min rabatkode side, kunne derfor godt bruge lidt feedback.

Det drejer sig om siden rabatkodeautomaten.dk

Tusind tak på forhånd



Indlæg senest redigeret d. 30.09.2017 12:13 af Bruger #21872
6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En fin og overskuelige side, og en god idé.

Nederst på siden mangler jeg måske lidt en adresse, CVR og tlf. nummer. Det kan give et trust signal i forhold til Google, men giver også troværdighed til brugeren om hvem I er.



Generelt synes jeg at siden ser fint ud. Du kan dog overveje om kategorierne går lidt for mange forskellige retninger. Jeg har selv gjort mig erfaringer som affiliate-partner på en netbutik der sælger hjælpemidler. De affiliates som performer bedst er faktisk sjældent dem som bare tilbyder rabatkoder, men dem som formår at lave gode og informative hjemmesider.



Flot side og fedt koncept.

Men jeg synes du skal starte med at få HTTPS/SSL på siden. Specielt når man indtaster passwords mv. - men også fordi det giver bedre ranking og udstråler mere troværdighed.
Hvorfor HTTPS

Held og lykke



Kan godt lide sectionen med "Hvorfor bruge Rabatkodeautomaten" - fakta præsenteret på en overskuelig måde.

Der skal ikke være 2 søgefelter - noget WP rod.

Links til "Vis rabat" med blå bg er tydeligere end firmaers logo - måske ikke så godt?
Logo og beskrivelse kunne placeres i en container i 100% width med "Vis rabat" under som klikbart?



Indlæg senest redigeret d. 06.11.2017 13:11 af Bruger #21904
Jeg synes, at hjemmesiden er fin - måske lidt for meget reklame ;-)



Tusind tak for alle svarene,

Sætter virkelig meget pris på at i lige ville bruge lidt tid på at kigge siden igennem :)

Har rettet det meste af det!

Tusind tak og rigtig god uge til jer alle sammen :)

Med venlig hilsen
Mathias

Stifter af: Rabatkodeautomaten.dk
Mofibo rabatkode



Indlæg senest redigeret d. 01.12.2017 12:27 af Bruger #21872
t