Salg af online produkter

Tags:    onlinebetaling

Hej Udviklere,

Jeg har hjemmesiden Lovecast.dk og iparterapi sammen med min kæreste. De handler begge om parforhold og parterapi, og målet er at hjælpe mennesker til at tage parforholdet seriøst og arbejde med målrettet med de udfordringer som kan opstå. Vi samarbejder med en del terapeuter, men har planer om at starte på at sælge online produkter og content. Du kan bl.a finde en guide til parterapi her.

Vi er relativt små og har ikke ret mange ressourcer. Vi har kigget lidt simplero som vi også har fået det anbefalet flere steder - problemet er at det koster ret meget og inden vi overhovedet ved om vi kan sælge noget online, har vi alligevel brugt en masse penge.

Er der nogen der kender et system alla simplero - måske et godt wordpress plugin, som er gratis og hvor man måske "bare betaler i fee" pr. salg?

Jeg takker mange gange



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Paypal?



Paypal er jo "bare" et betalingssystem - hvorimod simplero indeholder en lang række andre features.

Men tak alligevel :)



Hmmm... Ved ikke om du kender det i forvejen, men Stripe skulle vidst være meget godt til mindre virksomheder. Hvis du kobler det sammen med WordPress, tror jeg du har en meget fornuftig løsning. Jeg driver selv Skorens.dk, hvor vi har fået en bankaftale til at tage betalinger. Det er måske smartere i det lange løb fordi gebyrene er mindre, men det er forholdsvist dyrt at sætte op...



t