ibuyit.dk hjælp udvikling

Tags:    php mysql css html javascript

User
Cisco @ 18.11.17 13:05
Hej alle, jeg søger hjælp til mit indtil videre hobby-projekt, evt. en medstifter/partner eller evt. en klasse fra en skole som har lyst til at udvikle mit system til deres projekt-opgave til svendeprøven(IT-Udannelser) Ville være perfekt. Projektet er ikke hemmelig så jeg kan sagtens fortælle jer om det.

Vi er en hjemmeside som opkøber telefoner, også giver en pris ud for varens beskrivelse.

Da jeg gerne vil have startet projektet snart så søger jeg akut hjælp, jeg håber der skulle være nogen derude som er interesseret.

Da det som sagt er et hobby-projekt som måske godt kan blive til noget større, så har jeg ikke de store penge til at give ud, men jeg vil gå med til at jeg kan jeg give 5.000 kr. så har man feks. lidt ved siden af SU'en. + én interessant svendeprøve:)

Skriv hvis i/du har lyst til at høre mere om projektet og evt. lyst til at være en del af det.

Kan kontaktes herinde på udvikler.dk eller salg@ibuyit.dk

Kontaktperson: Danijel Brankovic

Eller telefon:71385580 på forhånd tak alle sammen.

Indlæg senest redigeret d. 21.11.2017 09:50 af Cisco
5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
dan @ 20.11.17 10:03
Nu siger du 5000,- ... men nævner ingenting om størrelsen på projektet.

webudvikler ved - smartweb.dk - dansk ecommerce og support.

User
Cisco @ 20.11.17 15:21
Nå ja, ang. størrelsen af projektet, så har jeg her nogle eksempler som faktisk også er mine konkurrenter.eksempel1
eksempel2
eksempel3

.. ja og jeg kunne blive ved.

Jeg vil da sige der er noget kompleksitet i opgaven, men for mig er det lige meget om det bliver skrevet i et CMS system, open-source kode i ét framework eller noget helt tredje, bare det virker.

Da jeg går udfra at der skal bruges følgende sprog html,php,css,javascript,mysql har jeg valgt at søge efter en her på sitet da jeg har set en gang i mellem at der er nogen studerende der søger efter opgaver de kan lave.

Men jeg vil sige at størrelsen er hvad man gør det til da vi altid kan aftale på forhånd hvad og hvordan tingene skal være men det kræver da noget udviklingstid, helt præcist, hvor lang tid, det ved jeg ikke.

feks. med Forside og admin panel eller om det skal være statisk er også fint nok med, alt efter hvad der er smartest...

Indlæg senest redigeret d. 20.11.2017 15:30 af Cisco
@Cisco.
Hvis du kigger på dit opslag, så synes jeg der mangler en væsentlig detalje.
Der står dit tlf. nr ja, men der står ikke hvem du er, hvilket jeg finder som en meget væsentlig detalje.

Venlig hilsen
Daniel Mautone

Jo simplere jo bedre

User
Cisco @ 21.11.17 09:51
Godt så er det blevet tilføjet. Håber virkeligt der er nogen derude der er friske..

Hej.

Jeg kan se at du bruger Sitemagic til din hjemmeside. Prøv engang at tjekke http://jsshop.org (se screenshot nederst på siden) - der er noget shopping-integration på vej, så måske er det værd at vente. Du kan evt. følge med på Sitemagics FB side her:
https://www.facebook.com/SitemagicCMS/

Hvis du vil i gang her-og-nu, så ville jeg kigge på forskellige hostede "standard-systemer". Jeg tænker at du kan blive kørende i et pænt stykke tid med Shopify og 5000 kroner.

Venligst
jimmy

Indlæg senest redigeret d. 21.11.2017 14:14 af Jimmy Thomsen
t