Hjemmeside feedback søges

Tags:    hjemmeside

User
Henrik @ 25.01.18 12:44
Hej venner,

Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv feedback på denne hjemmeside, så hvis du har 5 minutter er det alletiders:

http://scanion.dk/

På forhånd tak for hjælpen!

Henrik

PS. Hvis du selv søger feedback så sig bare til!

Spørgsmål? - Kontakt mig!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Henrik

Det eneste jeg har at sige, udover at det er en pæn og nyttig hjemmeside, er at dine 4 sektioner med informationer har en mærkelig afslutning, i selve designet.

Link til imgur.com

Syntes der mangler noget spacing/mellemrum. Og hvorfor går de grå kasser ud af de farvede kasser? Kan godt se idéen i det, men spørgsmålet er om det er en fejl?

Med venlig hilsen,
Daniele Buttigli / vonangelo

Generelt set synes jeg, at det er en rigtig pæn hjemmeside. Den er overskuelig og indeholder brugbare, nyttige informationer. Tilmed en fin og overskuelig præsentation af referencer.

User
Jonas @ 04.02.18 02:13
Den ser super professionel ud. Rigtig godt lavet!

Dog nogle enkelte stavefejl i ny og næ, men det er trodsalt småting.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded :bounce: :bounce: :bounce:

User
Rosenborg @ 09.02.18 10:49
Hjemmesider i sig selv pænt bygget op og meget overskueligt.
Man er ikke i tvivl om hvad det hele handler om når man kommer ind på siden.

Det er også godt at fremvise at i har haft nogle hæftige kunder som lego, McD, arla osv. Det jeg ser som i mangler er at komme i gang med SEO arbejdet, for det er en must i dag især hvis i skal komme over jeres konkurrenter.

I slutningen er det ikke mængden af år i dit liv der tæller, det er mængden af liv i dine år.

t