Hvad ville i gøre anderledes?

Tags:    lyd hjemmeside

Hej allesammen, mit navn er Kristian Formann.
Jeg udlejer til dagligt, lyd, lys, røgmaskiner og dj's til forskellige arrangementer og fester.
Jeg har lige fået lavet en splinter ny hjemmeside, men ved ikke om den er helt i vinkel?
Min familie, venner, bekendte - de siger jo selvfølgelig at den er rigtig fed, samt nem og overskuelig.
Men jeg føler bare ikke at jeg er enig, er der nogle som kan hjælpe mig, evt tage et kig og skrive hvad jeg kunne gøre anderledes for at den bare sidder lige i skabet?
Min hjemmeside: https://lydtildinfest.dk/
Det vil betyde rigtig meget!
på forhånd tak

Mvh
Kristian Formann



Indlæg senest redigeret d. 29.01.2018 16:45 af Bruger #21980
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kristian

Design mæssigt synes jeg det er dejligt du har taget mobile-first approach, det virker både på mobil og pc. Super!

Skulle der være noget så synes jeg du burde gøre "Se priser" kassen lidt større og/eller have noget lignende af "Priser fra 300,- til 1300,-", det giver med det samme bruger input om det er her hos dig de skal købe.

Fra priser siden, under hvert produkt måske tilføje en knap direkte til "kontakt" hvor produktet er sat ind i tekstfeltet, så slipper brugeren for at copy/paste. Og hvad nu hvis de ikke lige kunne huske det?

Optimeringsmæssigt synes jeg du skulle prøve at bruge dette link: PageSpeed Insights

Det er googles maskine med foreslag til optimeringer, man behøves ikke implementere dem alle, men giver nogle gange ret nyttig info. Samt løsningsforslag, som bare skal downloades.

EDIT: Måske også tilføje ved dine steps et link til hvor på siden de skal gøre hvad steppet siger.

Ud over de her småting, vil jeg give dine venner og bekendte helt ret, jeg synes det er en fed side ;) God arbejdslyst!



Indlæg senest redigeret d. 10.02.2018 16:21 af Bruger #13723
t