Kæmpe Projekt - optil flere 100 point at tjene.

Tags:    php

Hej gutter

Her kommer jeg med en kæmpe opgave, som gerne skulle blive til noget stort indenfor et par måneder, hvis det ellers bliver en succes. Jeg er i gang med at lave en ladder (rangliste) i nogle spil, hvor folk skulle kunne joine ladderen og kæmpe for at nå op til første pladsen.

Her er lidt detajler så i kan få et indtryk af hvad jeg søger:

Når en spiller har joinet min side og valgt hvilke ladders han vil spille i, skal han jo have adgang til ladder siden hvor SAMTLIGE spillere står listet i i rangsystem. Han kommer selvfølgelig ind som nummer sjok. Herefter skal have vælge en spiller over sin rang at spille imod. Her skal der være en rikstriktion på. Dvs at han kun kan udfodre de 5 spillere der ligger over ham. Han vælger så en person. Han kommer ind på en side, hvor han udfylder et par forslag til hvornår kampen skal foregå. Han trykker så på en knap, og her skal der så ske et par ting:

Udfordreren skal modtage en mail hvori han skal kllikk epå et link. Her skal han trykke accepter elle afvis. Dvs at når udforderen trykker på knappen skal der laves en side hvor udforderen kan trykke afvis eller accepter. Ind han trykker skal han vælge en af datoerne. Når han trykker accepter skal udfordreren have en mail om hvilken tid der er valgt. (Hvis ingen tider passer skal han kontakte modspilleren og finde ud af en tid). Eller også skal han have en mail om hvis ham der bliver udfordret siger afvis.

Hvis der bliver trykket accepter skal der stå ud for spillernes navn hvem de er igang med at udfordre (ikke nødvendig men mpske meget god at have)

De spiller så kampen og udfordren skal udfylde en formular, hvori han skal skrive navnet for hvem der har tabt og hvem der har vundet. Når han har gjort det, og sendt den afsted, skal udfordren igen have en mail i hvor der er et link. Dette link skal fører til en side hvor han skal acceptere resultatet. Hvis han der udfordrer vinder skal han overtage pladsen og den anden skal have vinderen plads. Hvis udfordren taber skal han falde 2 pladser ned.

Det var detaljerne.

Jeg vil gerne vide om der er nogle der gerne vil være med i dette projekt. HVIS i skulle have lyst til at joine siden og i har hjulpet til, får i admin status da jeg ved i har været med til at lave siden og det betyder mere ærlige admins.

Hvad siger i???

- - - - - - -
Evilfish - Bliv ikke skræmt af navnet! :-)
www.1vs1.dk



t