rette i mysql

Tags:    php

Okay jeg har fået lavet en oprettelses formular som virker og har fået 10 profiler skrevet ind i min database.

Men hvordan skal jeg gøre hvis jeg ønsker at rette i en bestemt profil via en formular?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay jeg har fået lavet en oprettelses formular som virker og har fået 10 profiler skrevet ind i min database.

Men hvordan skal jeg gøre hvis jeg ønsker at rette i en bestemt profil via en formular?



hey Jens

jeg går ud fra det er en mySQL forespørgsel til at opdate en post du skal bruge:

mysql_query("update Blih set Blah = '$Blah', Bluh = '$Bluh' where Bloh = '$Bloh'");

håber den hjælper dig

Ronni Steen Rasmussen
Ronnisr@yahoo.dk[Redigeret d. 07/07-02 13:48:20 af Ronni Steen Rasmussen]



Hej det nemmeste du kan gøre er at købe hæftet med php fra IDG, det koster omkring 60 kr, hvsi dette ikke løser dit problem så køb hæftet om SQL også fra IDG. Med disse to hæfter kan næsten alt med databaser løses.

Skriv igen hvis du ikke har løst problemmet. Skriv gerne hvad dine felter og tabel navne.....

Husk at intet er svært det tager blot tid



Okay jeg har fået lavet en oprettelses formular som virker og har fået 10 profiler skrevet ind i min database.

Men hvordan skal jeg gøre hvis jeg ønsker at rette i en bestemt profil via en formular?



Hvis du vil kan jeg da godt lave en lille fil der gør at du markerer den bruger du vil ændre i, hvorefter du så får denne side som viser dig hvad du kan ændre..



hmmm jeg har prøvet men det virker sq ik :(
min kode er sådan her:
Fold kodeboks ind/udKode 

men det virker ik den skriver texten i felterne men når jeg retter texten og sender den så virker den ik :( ved ik hvorfor
<---//----------------------------->
Simon Karberg
icq: kommer
mail: zyxep@twinz.dk
url: http://zyxep.h4f.dk
<-----------------------------//--->



t