Nogen som kan lave en SIMPEL chat..?

Tags:    php

Jeg søger en SIMPEL chat, som kører på mysql, som jeg selv kan udbygge.. Der må ikke være nogen admin funktioner eller noget.. Bare en lille simpel en, som ikke kan ret meget...

Nogle som vil hjælpe?
(Du bestemmer hvor mange points der skal gives)


Zethcom.dk - Tjek den ud!



6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 13 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg søger en SIMPEL chat, som kører på mysql, som jeg selv kan udbygge.. Der må ikke være nogen admin funktioner eller noget.. Bare en lille simpel en, som ikke kan ret meget...

Nogle som vil hjælpe?
(Du bestemmer hvor mange points der skal gives)


Zethcom.dk - Tjek den ud!


PHP builder har en rigtig god artikel om emnet, som har hjulpet mig meget. http://www.phpbuilder.com/columns/mhall20000621.php3



www.hostedstuff.com har en ok chat, og er skide nem at sætte ind på ens site.



der er en der hedder www.phpuniverset.dk , der har de en chat ved navn tinychat..
den er simpel, hurtig at få op og køre..
Tjek den ud...

skal downloades som zip og udpakkes, og derefter ligges ind på din server...

/hygge
og held og lykke med det!!!



gruppen: 'online programmer og styr systemer' arbejder lige nu på at lave en chat. Tilmeld dig og deltag :)



Jeg søger en SIMPEL chat, som kører på mysql, som jeg selv kan udbygge.. Der må ikke være nogen admin funktioner eller noget.. Bare en lille simpel en, som ikke kan ret meget...

Nogle som vil hjælpe?
(Du bestemmer hvor mange points der skal gives)


Zethcom.dk - Tjek den ud!

PHP builder har en rigtig god artikel om emnet, som har hjulpet mig meget. http://www.phpbuilder.com/columns/mhall20000621.php3




Jamen det er fordi jeg er i gang med et projekt.. så ´jeg har ik helt tid til det.. ka du hjælpe?
Zethcom.dk - Tjek den ud!




Jamen det er fordi jeg er i gang med et projekt.. så ´jeg har ik helt tid til det.. ka du hjælpe?
Zethcom.dk - Tjek den ud!


Ok, har sendt en udvikler post til dig.





t