Fjerne Norton Protection Center

Tags:    norton

Hej

Jeg vil fjerne Norton protection Center helt fra min computer.
Den var med i pakken, når jeg købte min computer.. Jeg vil ikke installere nyere version...
Hvordan kan jeg afinstallere norton protection center helt..??

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv det her program, jeg har før set cases, hvor at windows ikke gjorde et ordentligt job, og dette program, så fik (fanget skurken) :)

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Hvis norton er blevet helt fjernet, og selv hvis det ikke er hele programmet, der er fjernet så ser jeg ingen grund til at benytte sig af revouninstaller, så længe at norton ikke generer dig. Især når man tænker på, hvor lidt plads af din harddisk at eventuelle filer ville bruge på din harddisk, så er det ikke umagen værd :)

Godt, at du fik løst dit problem :)

Jeg gør ud fra at du køre på en windows 7 maskine. Har du så prøvet inde i kontrol panelet og tilføj/fjern programmer ? :)

Nej jeg har vista. Jeg har prøvet at gøre det via tilføj/fjerne programmer, og næste gang når jeg skulle genstarte min computer, gad den ikke starte op..

Jeg har også været ind på nortons hjemmeside downloadet norton removal tool, det virket heller ikke...:(

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2011 22:54 af Bruger #16802

Jeg har gendannet min computer, og har downloadet norton removal tool igen, og det virket.. Vil det være en god ide, at køre revouninstaller, så jeg er sikker ppå at alt er blevet slettet.

t