Gigahost konto hacket?

Tags:    gigahost

Har nogen oplevet lignende ?
Et par af mine websider som alle kører via samme mysql server hos gh virker fint. Andre melder fejl (forkert db login).
Kan ikke logge ind i kontrolcenter (forkert brugernavn / password)
Når jeg vælger reset adg. kode, melder den om forkert angivet email.
Min email fungerer dog fint.

Kan nogen have gættet / hacket min konto, og derefter kun ændret nogle koder, eller kan der blot være tale om en generel fejl hos GH ?
I går var alt fint.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Spørg Gigahost ;-) Det er ikke ukendt, at sider med et ikke opdateret CMS system bliver hacket.

Det du skriver lyder meget mystisk, men det kan meget vel være at en af dine sider har haft et usædvanligt forbrug og derfor er din konto midlertidigt blevet lukket - GH bør dog i dette tilfælde kontakte dig.

Skriv en support ticket til dem, de plejer at være rimelige hurtige til at reagere, med mindre det drejer sig om noget teknisk - så kan der sagtens går 4-6 dage (har jeg oplevet).

*Jeg har netop for et par timer siden logget ind GH og der oplevede jeg ingen fejl. Min eneste DB jeg bruger fra det hotel virker også ganske glimrende - men nu bruger jeg også mest kun GH til mail og info sider, altså ikke noget som overbelaster deres trafik.

Indlæg senest redigeret d. 30.01.2012 17:21 af Bruger #16969
Jeg har oplevet det samme hos freesms.dk. Jeg finder det ikke videre sandsynligt, at Gigahost ville gøre det, men kan det tænkes, freesms ændrer deres brugeres kodeord for at opsnappe telefonnumrene på alle deres kontakter?

Ved godt det måske er en anelse off-topic, men jeg ville virkelig sætte pris på et svar:)

t