Gnome/KDE ?

Tags:    linux

Hvad vil i anbefale til min debian workstation ??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



Hvad vil i anbefale til min debian workstation ??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET


Gnome

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Blackbox er også et alternativ...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Jeg foretrækker KDE.. Måske fordi jeg har været vant til Windows..? :] Alternativt kan jeg godt lide Fluxbox..
Der er nok ikke andet at gøre, end at prøve lidt af hvert, og finde ud af hvad du selv foretrækker. Det er min erfaring at KDE og Gnome begge to har noget som den anden mangler. Det gælder så om at finde den der har så meget som muligt af det man gerne vil have..

[update]
Nu er jeg så skiftet til udelukkende at køre fluxbox. Skiftede egentlig engang i oktober, da jeg var med til www.linuxparty.dk :) Dejlig simpelt, hurtigt, nemt at konfigurere, men ikke så grafisk aktiv som KDE. Hvad skal man da også med alt det grafik :P (ok, har godtnok sat mit system op med bootsplash, og xdm startes automatisk, men alligevel ;)
-----------------------------------------------------------------------------

Thus, I conclude
\\/ XyborX
/\\ www.xyborx.dk

[Redigeret d. 18/01-04 08:08:37 af XyborX]



Hvad vil i anbefale til min debian workstation ??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Jeg fortrækker gnome!
man er vel prof.



Jeg ville klart tage Blackbox, det starter MEGET hurtigere end GNOME og KDE :)...
På min maskine tar det vel 25 sec at loade KDE (ca det samme med GNOME) og man når knap nok at bemærke at Blackbox starter (Min maskine er en Intel P4 2.533GHZ, 512 MB DDR PC2700, 80 GB 8/5ms)...

mvh gustav aka. gaasen



User
Bruger #388 @ 24.06.03 02:01
Damn jeg kan se at jeg svarede lidt forsent i det andet spm. du havde åben om hvilket linux du skulle vælge.

KDE og Gnome er begge uhyre tunge, Gnome er dog lidt lettere at trække rundt med... jeg ville vælge KDE hvis jeg kom fra Windows da det minder meget om hinanden.
man falder hurtigt til rette i KDE


Ellers er Fluxbox eller Blackbox også et bud?

mvh.
Truti
www.truti.dk



E17 er det eneste rigtige :D
Kan bygges fra cvs www.enlightenment.org









Indlæg senest redigeret d. 15.03.2008 15:50 af Bruger #11328
t