Wine...

Tags:    linux

Jeg har lige instaleret Wine på min computer (Red Hat 9). Jeg ville så prøve et af mine spil, Returne to Castle Wolfenstein, og den kan godt åbne setup, men den mangler et program der hedder DCOM95 eller sådan noget. Jeg har DL filen fra Microsofts hjemmeside, men den siger at jeg allerede har en vertion af programmet kørende. Den siger at jeg skal lukke programmet, for jeg kan instalere den nye fil, men hvordan lukker jeg det???

Nogen der kan hjælpe???



Jeg har lige instaleret Wine på min computer (Red Hat 9). Jeg ville så prøve et af mine spil, Returne to Castle Wolfenstein, og den kan godt åbne setup, men den mangler et program der hedder DCOM95 eller sådan noget. Jeg har DL filen fra Microsofts hjemmeside, men den siger at jeg allerede har en vertion af programmet kørende. Den siger at jeg skal lukke programmet, for jeg kan instalere den nye fil, men hvordan lukker jeg det???

Nogen der kan hjælpe???

hvordan har du fået fat i wine?
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117



Jeg har lige instaleret Wine på min computer (Red Hat 9). Jeg ville så prøve et af mine spil, Returne to Castle Wolfenstein, og den kan godt åbne setup, men den mangler et program der hedder DCOM95 eller sådan noget. Jeg har DL filen fra Microsofts hjemmeside, men den siger at jeg allerede har en vertion af programmet kørende. Den siger at jeg skal lukke programmet, for jeg kan instalere den nye fil, men hvordan lukker jeg det???

Nogen der kan hjælpe???
hvordan har du fået fat i wine?
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117


Tucows.net....



Findes RTCW ikke som native til linux?
linuxin.dk spilsektionen.



t