Jeg kan ikke slette i min Paradox 7 db!

Tags:    delphi

User
Bruger #369 @ 18.09.01 00:11
Af en eller anden grund kan jeg ikke slette elementer i min Paradox 7 database, hvorken når jeg er inde i mit program eller Database Desktop... er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal slå noget fra et eller andet sted? (og ja jeg har selvfølgelig tjekket om den er skrivebeskyttet =)

Venlig hilsen
Morten Raun



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Ingen, jeg har bare ikke mulighed for at bruge nogle af slette redskaberne, heller ikke inde under Database Desktop!

</quote>

Nu har du vel sat den i Edit-mode?

/Data




<quote>Af en eller anden grund kan jeg ikke slette elementer i min Paradox 7 database, hvorken når jeg er inde i mit program eller Database Desktop... er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal slå noget fra et eller andet sted? (og ja jeg har selvfølgelig tjekket om den er skrivebeskyttet =)

Venlig hilsen
Morten Raun</quote>

Hvad får du af fejlmeddelelser?

/Data




User
Bruger #369 @ 18.09.01 15:28
Ingen, jeg har bare ikke mulighed for at bruge nogle af slette redskaberne, heller ikke inde under Database Desktop!

<quote>Af en eller anden grund kan jeg ikke slette elementer i min Paradox 7 database, hvorken når jeg er inde i mit program eller Database Desktop... er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal slå noget fra et eller andet sted? (og ja jeg har selvfølgelig tjekket om den er skrivebeskyttet =)

Venlig hilsen
Morten Raun

Hvad får du af fejlmeddelelser?

/Data
</quote>




t