Hvilken filtype?

Tags:    linux

Hej, jeg sidder midt i en linux install og ved ikke hvilket format jeg skal vælge. Det er mandrake 9.2 og kan vælge en masse forskellige. Hvilken skal jeg vælge? Og herefter spørger den om jeg er sikker på jeg ikke vil have et swapdrev.. :S hvad skal jeg vælge? (har afsat 6 gb til det)

Please svar hurtigt.. Hurtigere svar giver alle point. Sidder som sagt midt i det.

Mvh
Lasse


-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej, jeg sidder midt i en linux install og ved ikke hvilket format jeg skal vælge. Det er mandrake 9.2 og kan vælge en masse forskellige. Hvilken skal jeg vælge? Og herefter spørger den om jeg er sikker på jeg ikke vil have et swapdrev.. :S hvad skal jeg vælge? (har afsat 6 gb til det)

Please svar hurtigt.. Hurtigere svar giver alle point. Sidder som sagt midt i det.

Mvh
Lasse


-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------


tag det som hedder linux et eller andet og så lav et lille drev som du laver til swap
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
tjeck lige http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=18 hvis du vil hjælpe med at lave et godt spil!



Hej, jeg sidder midt i en linux install og ved ikke hvilket format jeg skal vælge. Det er mandrake 9.2 og kan vælge en masse forskellige. Hvilken skal jeg vælge? Og herefter spørger den om jeg er sikker på jeg ikke vil have et swapdrev.. :S hvad skal jeg vælge? (har afsat 6 gb til det)

Please svar hurtigt.. Hurtigere svar giver alle point. Sidder som sagt midt i det.

Mvh
Lasse

Hejsa.
Jeg ved ikke helt hvad man kan vælge i Red Hat, men hvis du kan vælge ReiserFS, så vælg det. Det er godt. Ellers så vælg ext3, eller ext2. Det er ældre fil-formater.

Jeps. en swap partition er god at have, lav en der er på størrelse med ca halvdelen af din RAM størrelse. dvs 256 mb swap hvis du har 512 mb ram.

/may


-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------





t