windåse ting

Tags:    linux

Jeg har en gammel bærbar med linux på(redhat) og jeg skal bruge nogle programmer til den, jeg ved hvor programmerne ligger på internettet, det er bare det at jeg skal have dem ned fra internettet og det skal jeg bruge min windåse xp comp. til. er der nogle måde jeg kan få et program fra min xp pro til min redhat? uden brug af kabler, kan man evt. bruge en usb disk?

******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************



6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har en gammel bærbar med linux på(redhat) og jeg skal bruge nogle programmer til den, jeg ved hvor programmerne ligger på internettet, det er bare det at jeg skal have dem ned fra internettet og det skal jeg bruge min windåse xp comp. til. er der nogle måde jeg kan få et program fra min xp pro til min redhat? uden brug af kabler, kan man evt. bruge en usb disk?

******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************


Hvorfor skal du bruge windows til at dl ??? kan du ikke bare bruge wget ?
men jo tror da godt at du kan bruge en usb key, men det kommer dog an på hvor gammel din redhat er
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



Tror bare du skal brænde skidtet ned på en cd eller smide det på en diskette.. Jeg ville blive forbavset hvis du ikk kunne mounte derfra...



Tror bare du skal brænde skidtet ned på en cd eller smide det på en diskette.. Jeg ville blive forbavset hvis du ikk kunne mounte derfra...


I så fald er det i hvert fald ikke diskettens/cd'ens skyld.



hvad med at gemme det på en diskette/ cd, jeg hare prøvet diskettet og det virker ikke. er der en speciel måde at gemme det eller brænde det, så det kan åbnes på linux.
******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************



Er der ikke internet på maskinen?
Kører den i Console mode?
Hvor stor er maskinen?



Er der ikke internet på maskinen?
Kører den i Console mode?
Hvor stor er maskinen?


nej det gør den ikke, men jeg mangler et specielt stik så jeg kan ikke gå på nettet med den.
******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************



t