Msn messenger

Tags:    linux

hey guys

jeg er hel ny til linux så jeg har en del problemer fx at jeg ikke kan køre de der rpm filer...
hvis i har nogle ideer til hvad der skulle være galt så skriv endelig...
Jeg følger guiden inde på linuxin.dk

PS. jeg har fedoracore 2

og sry for at paste 2 gange :(

Ja jeg er newbie dril mig bare

[Redigeret d. 13/03-05 14:00:50 af Peter]



nu hedder den tråd du har lavet her Msn messenger .. er det fordi at du gerne vil have en msn messenger klient til at køre på linux? ...

Hvis det er tilfældet så skulle du have et kik på aMSN messenger som kan blive fundet på http://amsn.sourceforge.net/... de udgiver rpm pakker til de fleste store linux distrubutioner, men hvis det stadig ikke virker så skal du bare downloade den binærer pakke og følge instuktionerne i readme filen ...

en meget vigtig ting som en hver nybegynder til et linux system skal være klar over er at man skal være forberet på at bruge meget tid i starten til at læse readme filer til sine programmer indtil man begynder at forstå hvordan linux virker ..

men sig endelig til hvis du stadig ikke kan få det til at virke .. så vil jeg prøve at guide dig igennem det...

mvh Smox



hey guys

jeg er hel ny til linux så jeg har en del problemer fx at jeg ikke kan køre de der rpm filer...
hvis i har nogle ideer til hvad der skulle være galt så skriv endelig...
Jeg følger guiden inde på linuxin.dk

PS. jeg har fedoracore 2

og sry for at paste 2 gange :(

Ja jeg er newbie dril mig bare

[Redigeret d. 13/03-05 14:00:50 af Peter]

hvorfor bruger du ikke fedora 3, og er der ikke et program med som hedder gaim, det funger lige som msn mesenger og kan også køre sammen med mesenger



t