SOS SOS!!!!

Tags:    linux

Jeg er ny i det her med linux., men jeg når ikke langt enden jeg har de første problemer..


når jeg kommer ind og skal vælge sprog.. og siger ja til den sprog jeg skal have.. så køre den fast kan ikke køre en skid ud over at genstarte den og har prøvet mange gange det vil bare ikke virke..

har kigget forum igennen kunne ikke se nogen som hade det problem nogne som kan hjælp ?`



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det lyder som om, at det din CD, der er fejlbehæftiget.

Validér det image, du har downloaded (der ligger som regel en MD5 checksum, så du skal finde et program, der kan lave checksum på filer, og så skal du sammenligne disse to). Hvis de IKKE er ens, må du downloade imaget igen - hvis de ER ens, kan du prøve at brænde CD'en én gang til - det kan være, at det er en fejlbrænding.

mikl-dk | udv@mikl.dk



jeg har fundet en svar på det en anden sted det var min mus den ikke kunne klare.... så snart jeg fandt en mus som var lidt ældre satte den sig ikke mere.. under instaling.




den hade vist for mange knapper eller sådan noget. fatte ikke helt det de skrev på den skide ( :




Du har ikke været særlig flittig til at skrive hvilken dist af Linux du prøver at installere, derved er det jo næsten umuligt at give et svar.



t