installation af fedora igen igen...

Tags:    linux

hej!

jeg spurgte tidligere ang hvordan jeg skulle brænde fedora ned på cd'er for at få det til at virke, jeg har brændt cd 1 ned på en cd som .iso fil som jeg fik afvide, men den gider ikke starte op på den når jeg sætter den i (har været inde i dos osv :) )
hvad kan der være galt? det burde da ikke spille ind at det er en bærbar computer?!

Kent



7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det burder nok ikke være nødvendigt at spørge, men du har vel sat den til at boote på CD-rom / DVD drevet?



En .ISO fil er et Image. Det skal branden som et Image for at virke.

Næsten alle brænde programmer kan. Bare ikke windows :)


[Redigeret d. 07/07-05 22:55:07 af Rasmus Hamberg]



Få fat i et gratis brænderprogram, og de kan typisk brænde Image-filer, eller vælg et demo(ikke fordi det er anbefalet) og vælg Burn Image.... :D
Det er ikke så svært
---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer



En .ISO fil er et Image. Det skal branden som et Image for at virke.

Næsten alle brænde programmer kan. Bare ikke windows :)


[Redigeret d. 07/07-05 22:55:07 af Rasmus Hamberg]



DAmmit hehe jeg har ikke noget brænder program... endnu... jeg må lige se om jeg kan finde et, wasy cd creator kan den klare tricket? :)



Woooow!

det virkede! nu kan den finde ud af at boote på cd'en :)

Sidste spørgsmål i denne omgang, kan jeg købe en ekstern hardisk som jeg kan instalere det på? eller vil den køre for langsomt? jeg har tjekket min bios, og det ser ud til den godt kan finde ud af at boote på usb porten

kent



Så kan du nok. Kommer selvfølgelig an på USB og harddisk hastighed om den bliver accteptabel. Jeg kna ikke svare på det.



ja, jeg har faktisk fået lavet cd 1 og den booter fint på den, så det må siges at være lykkedes :)





t