Delphi program

Tags:    delphi

User
Bruger #452 @ 14.10.01 18:47
Hej

Jeg er en fuldstændig newbie indenfor delphi. Jeg vil gerne lige høre om der ikke er nogen som har et delphi program som jeg kan få lov til at sidde og kigge på ?????

Jeg vil altså gerne have et program så jeg kan se hvordan man laver de forskellige ting :o)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Hej

Jeg er en fuldstændig newbie indenfor delphi. Jeg vil gerne lige høre om der ikke er nogen som har et delphi program som jeg kan få lov til at sidde og kigge på ?????

Jeg vil altså gerne have et program så jeg kan se hvordan man laver de forskellige ting :o)</quote>

Hvis du vilnoget seriøst med det kan du jo købe Delphi 6.0 i butikkerne (1099,-) Lidt Dyr.....
--

J@wiki => Always there



User
Bruger #452 @ 14.10.01 21:41
Jeg kan fortælle at jeg har hentet en trial af Delphi 6 fra Borlands hjemmeside så jeg har Delphi 6

/ Mikkel

<quote>Hej

Jeg er en fuldstændig newbie indenfor delphi. Jeg vil gerne lige høre om der ikke er nogen som har et delphi program som jeg kan få lov til at sidde og kigge på ?????

Jeg vil altså gerne have et program så jeg kan se hvordan man laver de forskellige ting :o)

Hvis du vilnoget seriøst med det kan du jo købe Delphi 6.0 i butikkerne (1099,-) Lidt Dyr.....
--

J@wiki => Always there</quote>




User
Bruger #353 @ 14.10.01 22:07
Jeg går ud fra at det du leder efter er kilde koden til et program, er det ikke rigtigt...? (du behøver ikke at svare)
Jeg sender efterfølgende et lille program med kilde kode til dig, så du kan se og lære. Det er et meget ænkelt program, der ikke rigtig kan noget men er godt til formålet.

Håber jeg har forstået dig korrekt.

Med venlig hilsen
Torsten Menzel




User
Bruger #445 @ 16.10.01 19:21
<quote>Jeg går ud fra at det du leder efter er kilde koden til et program, er det ikke rigtigt...? (du behøver ikke at svare)
Jeg sender efterfølgende et lille program med kilde kode til dig, så du kan se og lære. Det er et meget ænkelt program, der ikke rigtig kan noget men er godt til formålet.

Håber jeg har forstået dig korrekt.

Med venlig hilsen
Torsten Menzel
</quote>

Hejsa Torsten

Jeg er i samme situation som Mikkel så du må også meget gerne sende det program til mig.

deho@mail.com




t