Manglr grafikere ( behøves ikke at være proffe :) )

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg åbner meget snart et nyt site hvor man kan få billeder til sin mobil telefon. Lige nu mangler jeg en masse små billeder ( 128*128, 95*68 osv. )

Billederne behøver ikke at være avanceret på nogen måde, men skal dog have en vis kvalitet, det duer selvføgle ikke at putte nogen billeder op som er tegnet i paint

Hvad får I ud af det?
Jo i kan få bannervisninger eller penge ( kontant :) )

Det er ikke det store, men 25 øre per sendt billede. Det kan hurtigt bliver til rigtig meget, da sådan nogen sites næsten alttid har en MASSE besøgende. Du tænker sikkert, "yeah right og så tjener han 5 kr. hver gang" Hmm... nej det gør jeg ikke, billederne koster 2 kr. ( Andre steder koster det 10 kr. ) og 1,50 går til teleselskabet. så jeg tjener også 25 øre.

Håber der er nogen der vil :D

mvh.
Lasse Espeholt



Hvor mange billeder forventer du der bliver købt om måneden?

- Ronni Egeriis



Den 22-09-03 00:15 skrev Ronni Egeriis følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hvor mange billeder forventer du der bliver købt om måneden?

- Ronni Egeriis
-----------------------------------------------------------------------------

Jeg forventer at der bliver købt rigtig mange, jeg kan selvføgelig ikke garentere noget, men prisen er som sagt 2 kr. ( måske 3 kr. ), hvor alle andre steder er det 8+ kr., Så jeg tror ihvertfald det bliver et 4 cifret tal. Men garentere ikke noget

mvh.
Lasse Espeholt



Hvis du siger at de kun koster 2 kr per billede, tror jeg godt du kan komme op på et 4 cifrede tal. Jeg vil f.eks gerne betale 2 kroner for et sejt billede. Og så er det endda billigere end mit abonnement hvor det koster 3 kroner.

Hvad skal der være på de der små billeder?
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

[Redigeret d. 22/09-03 13:38:54 af CHadi]




Hvad havde du tænkt dig, at temaet på billederne skulle være???

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Temaet/Emnet må i helt selv bestemme

Fordi lige nu har jeg igen 96*65 px billeder, så dem mangler jeg MANGE af

I må også gerne lave nogen 128*128 px billeder, der har jeg lidt i forvejen, men mangler også mange der.

Billederne, skal i IKKE uploade her. Så kontakt mig på msn mysitesolution@hotmail.com eller icq 171104128. Og til dem der ikke har nogen af delene, skriv til mysitesolution@hotmail.com

mvh.
Lasse Espeholt




Det er ikke det store, men 25 øre per sendt billede. Det kan hurtigt bliver til rigtig meget, da sådan nogen sites næsten alttid har en MASSE besøgende. Du tænker sikkert, "yeah right og så tjener han 5 kr. hver gang" Hmm... nej det gør jeg ikke, billederne koster 2 kr. ( Andre steder koster det 10 kr. ) og 1,50 går til teleselskabet. så jeg tjener også 25 øre.


Hvordan har du tænkt dig at tage betaling for dine logoer?

Har du en aftale med div. teleselvskaber så du kan kan få nogle penge ind?



ja det har jeg...

mvh.
Lasse Espeholt



t