Ingen baggrund

Tags:    grafik webdesign

Hej...

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvordan jeg i Paint shop pro 7 laver en baggrund der enten er gennemsigtig eller slet ik er der
på forhånd tak

mvh.
Krille



5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, men du kan kun gøre det med gif billeder... du skal finde noget med "set transperant color"



Hej...

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvordan jeg i Paint shop pro 7 laver en baggrund der enten er gennemsigtig eller slet ik er der
på forhånd tak

mvh.
Krille


Når du opretter dit nye billed! Vil du opdage nederst er der 3 valgmuligheder! Tror det er White, Transparent og en 3. Du vælger der Transparent og vupti. Din BG er gennemsigtig :)

- InZolin @ Www.ZnoFF.Dk



Ja, men du kan kun gøre det med gif billeder... du skal finde noget med "set transperant color"

Hvad skal jeg lægge transparent på, layer'et eller en evt firkant eller lignende
//Krille



det der skal være gennemsigtigt, det laver du i en eller anden farve som ikke bliver brugt på resten af billedet, f.eks. lysegrøn, og så vælger du at den farve skal være transperant...



det der skal være gennemsigtigt, det laver du i en eller anden farve som ikke bliver brugt på resten af billedet, f.eks. lysegrøn, og så vælger du at den farve skal være transperant...

Har fundet ud af det...
bare en anden måde, også et andet program.
//Krille



t