Vurdering af slojd.frac.dk

Tags:    grafik webdesign

Hej

Hvis der er nogle der gidder at vudere min nye hjemmeside www.slojd.frac.dk.

Jeg vil gerne oplyses om følgende ting

1. Fejl
2. Farvevalg
3. Kritik
4. Nye ideer
5. Andet



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
JEg synes da slet ikke den ligner mobileservices.dk
Ved ikke om han har ændret designet imellemtiden
Med Venlig Hilsen: CHadi




Det ser jo fint ud mester, fejl kan jeg ikke rigtig finde det ser fint ud gør det.
Farvevalg ja vil ikke brokke mig over for det passer sQ godt sammen det der, ville dog vis jeg var dig fremhæve banner/logo lidt så det fanger lidt mere.
selve iden er faktisk meget sjov, men du burde måske bare lave en mere udybed beskrivelse af hvordan man laver de forskellige ting vis der var nogle som ikke er helt inde i det sløjt ting som mig :)
du kunne måske også ligge nogle billeder op af ting du selv har lavet for at give siden lidt mere indhold.
men ellers kan jeg kun sige godt arbejde det ser rigtig godt ud, dog 1 ting jeg mangler :) centrer det :}



Den 15-10-03 14:52 skrev Lars følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det ser jo fint ud mester, fejl kan jeg ikke rigtig finde det ser fint ud gør det.
Farvevalg ja vil ikke brokke mig over for det passer sQ godt sammen det der, ville dog vis jeg var dig fremhæve banner/logo lidt så det fanger lidt mere.
selve iden er faktisk meget sjov, men du burde måske bare lave en mere udybed beskrivelse af hvordan man laver de forskellige ting vis der var nogle som ikke er helt inde i det sløjt ting som mig :)
du kunne måske også ligge nogle billeder op af ting du selv har lavet for at give siden lidt mere indhold.
men ellers kan jeg kun sige godt arbejde det ser rigtig godt ud, dog 1 ting jeg mangler :) centrer det :}
-----------------------------------------------------------------------------

Hvad er det du syntes jeg skal centrere???

Og har du nogle forslag til hvordan jeg kan framhæve logoet??

Jeg har nok heller ikke helt vildt nemt med at lave en forklaring til tingende jeg intrasere mig overhovdet ikke for sløjd og så er jeg heller ikke ret god til det.

Venlig hilsen
Kasper Nielsen

[Redigeret d. 15/10-03 15:34:13 af Kasper]

[Redigeret d. 15/10-03 15:40:09 af Kasper]



det ligner meget: http://www.mobileservices.dk/ - ellers så ligner http://www.mobileservices.dk/ meget din side, eller er det bare mig

Køb en zebra - og kald den plet




Hej

Hvis der er nogle der gidder at vudere min nye hjemmeside www.slojd.frac.dk.

Jeg vil gerne oplyses om følgende ting

1. Fejl
2. Farvevalg
3. Kritik
4. Nye ideer
5. Andet


Når jeg ser det design, ser mobileservices.dk og ser at manden bag sitet er den samme som har skrevet 'Polka prikker i photoshop', kan jeg kun væmmes. Først uploader manden en artikel, som er at finde på et utal af andre sites, og dernæst opretter en tråd hvor han beder os bedømme et design, som han har direkte stjålet fra en anden bruger. Dette er i mine øjne dybt urimeligt.

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...




Når jeg ser det design, ser mobileservices.dk og ser at manden bag sitet er den samme som har skrevet 'Polka prikker i photoshop', kan jeg kun væmmes. Først uploader manden en artikel, som er at finde på et utal af andre sites, og dernæst opretter en tråd hvor han beder os bedømme et design, som han har direkte stjålet fra en anden bruger. Dette er i mine øjne dybt urimeligt.

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...


Marco det er surt at du nedgører ham. Ja, det er rigtigt at artiklen er på et utal af andre sites, men hvorfor skulle den ikke også være på udvikleren.dk? Der er jo flere der kommer til at se den så. JEG synes ikke at det er kopiering før, at man har stjållet billederne og sourcekoderne. Så kan man ligeså godt hoppe ind på www.html.dk og nedgøre ham der har skrevet en artikel dér, for jeg har set den artikel på andre sites FØR www.html.dk .


Ehhhmmm... det har jeg aldrig sagt
//khalus




Når jeg ser det design, ser mobileservices.dk og ser at manden bag sitet er den samme som har skrevet 'Polka prikker i photoshop', kan jeg kun væmmes. Først uploader manden en artikel, som er at finde på et utal af andre sites, og dernæst opretter en tråd hvor han beder os bedømme et design, som han har direkte stjålet fra en anden bruger. Dette er i mine øjne dybt urimeligt.

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Marco det er surt at du nedgører ham. Ja, det er rigtigt at artiklen er på et utal af andre sites, men hvorfor skulle den ikke også være på udvikleren.dk? Der er jo flere der kommer til at se den så. JEG synes ikke at det er kopiering før, at man har stjållet billederne og sourcekoderne. Så kan man ligeså godt hoppe ind på www.html.dk og nedgøre ham der har skrevet en artikel dér, for jeg har set den artikel på andre sites FØR www.html.dk .


Ehhhmmm... det har jeg aldrig sagt
//khalus


Det sure er, at han tager credits for en artikel/tutorial, han ikke selv har 'fundet på'. Og at han dernæst direkte kopierer et andet design, gør da kun ondt værre?

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...



JEg synes da slet ikke den ligner mobileservices.dk
Ved ikke om han har ændret designet imellemtiden
Med Venlig Hilsen: CHadi


Hehe, han fik lige ændret design i en gevaldig fart der :P

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...



t