bedømelse af www.sydlyd.dk

Tags:    grafik webdesign

Jeg har fået lavet et nyt design på www.sydlyd.dk

Jeg vil gerne oplyses om følgende ting

1. Fejl
2. Farvevalg
3. Kritik
4. Nye ideer
5. Andet



6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Flot side. Jeg har ikke lige haft tid til at kigge den helt igennem, men jeg har fundet en fejl(Jeg tror ihvertfald at det er en fejl!!!). Når man nu maksimere siden op til fuld størrelse(Maksimeret vindue) så ser den mærkelig ud. Din "boks" sider ikke i midten af skærmen, hvilket godt kan virke lidt ireterende(Det er positiv kritik!!!). Ellers en meget flot side. Godt arbejde :) . Virkelig flot

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Ja, den ser udemærket ud i IE, men tak skal du ha den dur slet ikke i Mozilla Firebird 0.6.1 - jeg er igang med at downloade 0.7 og vender tilbage med den version...

se bare: http://www.eurowave.dk/udvikleren11-111/firebird061.gif

jeg tillod mig lige at kigge kildekoden igennem og siden er sat sammen af flere forskellige dokumenter(det kan jeg bla. andet se fordi der optræder <html>tags mange gange og !Doctype ligeså) - det kan måske være derfor firebird har lidt problemer med den, ved det ikke...

//Redigeret
Well, samme fejl i 0.7 versionen, måske kigger jeg lidt i dine stylesheets for at se, om det er dér der er fejl...

Casper

[Redigeret d. 18/10-03 00:24:38 af Casper Steinmann]



Kiggede¨også lidt i koden ...
Well ikke for at kritisere men det ser mig lidt slam kodet ud....
der er 4 <body> koder så vidt jeg kan se og lige så mange <meta name="generator"> dimser. og <head> koder.... måske kunne dette være problemet?

Hvis jeg var dig ville jeg nok lige kigge din kode igennem og ryde lidt op :D

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Kiggede¨også lidt i koden ...
Well ikke for at kritisere men det ser mig lidt slam kodet ud....
der er 4 <body> koder så vidt jeg kan se og lige så mange <meta name="generator"> dimser. og <head> koder.... måske kunne dette være problemet?





Kiggede¨også lidt i koden ...
Well ikke for at kritisere men det ser mig lidt slam kodet ud....
der er 4 <body> koder så vidt jeg kan se og lige så mange <meta name="generator"> dimser. og <head> koder.... måske kunne dette være problemet?


Så har jeg fået rydet lidt op i min kode...



Lidt idéer til hvad der evt. kunne gøres anderledes ved siden (som er ganske pæn)

- M.h.t. farver synes jeg måske der mangler lidt? Baggrunden kunne evt. få en lys grå eller den frave linksne i menuen har når musen er over? :)

- De store Y'er ville jeg nok droppe (men måske fordi jeg har et problem med pludselige store bogstaver, medmindre de har en grund ex McDonalds (mit eneste eksempel umiddelbart :|))

- En margin der hvor teksten er, så den ikke er lige op og ned af border'en

- Bruge linksne's mouseover effekt nogle flere steder et (den er virkelig flot)

- Lidt baggrund på logoet



- Christina

------------------------
Lykke er når ens forventninger svarer til virkeligheden.



t