Søger grafiker

Tags:    grafik webdesign

Jeg søger en grafiker som vil være med til at lave et par hjemmesidder for sjorv altså gratis som så skal kunne ligges til download på en hjemmeside, du skal kun kunne grafik men det gør ikke noget hvis du kan lidt kode. du skal kunne arbejde igennem msn eller irc

Kontakt mig på msn egebonet@hotmal.com



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Oki... Jaaaa men hva jeg ik li ved af det du ska bruge kan jeg vel lære.... Såååå ka jeg bruges?? Du kan kontakte mig på msn:rojzz@hotmail.com... De tider jeg ofte træffes der er mellem 24:00 og 05:00 hehe...
Mvh.
Rune Jensen



Jamen... Så er det jo ikke sjovt :D



Hvorfor er det ikke sjovt, det jeg mener med det er at lave en lille design side hvor de skal ligge til download, så det skal kun være for sjorv



[Redigeret d. 06/12-03 17:36:07 af Dini]



Jeg kunne fais godt tænke mig at være med til det... Men jeg kan desværre mere kode end jeg kan grafik. Men jag kan da finde ud af at lave noget grafik i Photoshop og sårn. Kan HTML og lidt PHP.
Mvh.
Rune Jensen



Jeg kunne fais godt tænke mig at være med til det... Men jeg kan desværre mere kode end jeg kan grafik. Men jag kan da finde ud af at lave noget grafik i Photoshop og sårn. Kan HTML og lidt PHP.
Mvh.
Rune Jensen

Det er bare det med grafik jeg søger som sagt så gør det ikike noget at du kan lidt kode.

Hvormeget grafik ca kan du ???



Tjaaaa kan da finde rimeligt godt ud af photoshop...
Mvh.
Rune Jensen



Men det kommer helt an på hvilken grafik der skal laves.... Men ellers kan jeg vel lære lidt om det.
Mvh.
Rune Jensen



Men det kommer helt an på hvilken grafik der skal laves.... Men ellers kan jeg vel lære lidt om det.
Mvh.
Rune Jensen

Det er sådan lidt forskælligt grafik, men jeg tror det er det mest almindelige !!



t