MP3 Afspiller

Tags:    delphi

Jeg står og mangler et komponent eller en kode til afspilning af MP3 filer. Der er 150 UP til den er kommer med den bedste anbefaling eller kode. Det ville faktisk være rarest med en modifikation til TMediaPlayer.



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #455 @ 29.10.01 09:33
MediaPlayer kan altså afspille Mp3-filer. Du har sikkert glemt at tilføje *.mp3 i listen over filtre.

if you = dumbass then
BeatIt;



<quote>Jeg står og mangler et komponent eller en kode til afspilning af MP3 filer. Der er 150 UP til den er kommer med den bedste anbefaling eller kode. Det ville faktisk være rarest med en modifikation til TMediaPlayer.</quote>

En MediaPlayer kan godt afspille MP3 filer.

Emil Melgaard
<p><a href="mailto:emil.melgaard@private.dk">emil.melgaard@private.dk</a></p>



For fanden da! KOMPONENTET TMediaPlayer i Delphi, kan ikke afspille MP3 filer, nej det kan så ej! Og hvis du ikke kan komme med noget ordenligt svar på mit spørgsmål, så lad være med at spilde plads, så jeg ikke skal spilde kalorier på at rulle min wheelman, når der kommer et ordentligt svar!



User
Bruger #29 @ 26.10.01 16:53
Jeg står og mangler et komponent eller en kode til afspilning af MP3 filer. Der er 150 UP til den er kommer med den bedste anbefaling eller kode. Det ville faktisk være rarest med en modifikation til TMediaPlayer.

hmmm.....har engang selv haft fingerene i et program der gjorde det muligt at spille mp3, men hvor det lige er skal du sq ik spørge mig om......indtil jeg får taget mig sammen til at finde det, så kig på torrys side (søg efter mp3 derinde). Der er ikke så mange componenter der handler om afspilning, men de kan da nogle andre sjove ting. Dog er der et par programmer med source som du kan kigge over skulderen. held og lykke.

Mark



User
Bruger #29 @ 26.10.01 16:54
har engang selv haft fingerene i et program der gjorde det muligt at spille mp3.....

der skulle selvfølgelig have stået component...:)



<quote>For fanden da! KOMPONENTET TMediaPlayer i Delphi, kan ikke afspille MP3 filer, nej det kan så ej! Og hvis du ikke kan komme med noget ordenligt svar på mit spørgsmål, så lad være med at spilde plads, så jeg ikke skal spilde kalorier på at rulle min wheelman, når der kommer et ordentligt svar!</quote>

Komponentet TMediaPlayer kan GODT afspille mp3-filer:

Filename := 'Etellerandet.mp3';
Devicetype := dtAutoSelect;
Autoopen := True;
PRØV!!!!!!!!

Emil Melgaard
<p><a href="mailto:emil.melgaard@private.dk">emil.melgaard@private.dk</a></p>



t