Bedømmelse ad side

Tags:    grafik webdesign

Hej... er der ikke nogen der vil bedømme min hjemmeside: www.qualon.dk og så skrive evt fejl op og skrive her... Og pls, hvis du vil så vær ærlig!



6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes det er et flot design du har, og en enkel menu i toppen. Men når man fører musen over et link, så bliver den fremhævet, og det hele begynder at rykke. Det synes jeg ikke er særllig godt!
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



prøv at sætte din body's margin-top: til 0px i dit css og så hopper teksten forresten stadig når man fører musen over et link

Og når man trykker på dit "Random Picture" popper der et nyt vindue op, der skulle du måske skrive
Fold kodeboks ind/udKode 
for at fjerne rammen om billedet

Verden er hvad du gør den til! | http://bixi.dk/ | info[snabela]bixi[dot]dk

[Redigeret d. 01/01-04 16:59:30 af Jonas (Bixi)]







Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:37 af Bruger #3530
Jeg synes det er et flot design du har, og en enkel menu i toppen. Men når man fører musen over et link, så bliver den fremhævet, og det hele begynder at rykke. Det synes jeg ikke er særllig godt!
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Hvorfor ryge cigaretter og dø af kraft, når man kan ryge hash og dø af grin!

Sådan.. det er fikset... andre kommentare?



Din side er udemærket, men jeg bryder mig dog ikke så meget om fade-effekten på sideskift, og at billederne har en kant kan jeg heller ikke lide :) (Under gallery).

Jeg bliver nød til lige at stille et irelevant spørgsmål ang. nogle af dine billeder :)
Nu ved jeg ikke om det er dig selv der har uploaded billedet siden der ikke står navn, men det drejer sig om billedet af Q-Tec kabinettet. Det front-panel med LCD-display passer jo perfekt på et Q-tec... og sådan en lille sag har jeg altid ønsket mig :D
Er det en du har købt? Og hvis... hvor? (Altså front-panelet).



Fed side! Men siden hopper nogle gange og siden KAN være langsom om at loade. Og det er ikke fordi jeg har en langsom forbindelse. Næ nej, jeg kører på en 10 Mbit forbindelse. Men ellers en kanon fed side, med et kanon fedt design.
-------------------------------------------------------
Nilks
Nilks@n-club.dk



t