Lave design til chat-side

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
User
Bruger #985 @ 19.01.04 16:51
Hejsa

jeg vil til og lave en chat-side, hvor der skal være en masse funktioner.... Siden vil komme i et lidt støre netværk hvor der er en del besøgne...

nu ber jeg om hjælp til et design...

designt skal være lavet i div der må ikke bruges tebeller....

du skal kun lave designet og ikke logo men det gør ikke noget hvis der kommer lidt grafik med i designet, da det godt må se lidt sejt og vildt ud...

til den der kommer med det bedste forslag er der 200 point + et link på siden og hvis der er andet du vil havde for det kan vi nok finde ud af det.... Men vi kan ikke give penge nu

Håber og høre fra nogle

HMV Michael



11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Reklame siger du... :)

Hvornår er deadline, og hvordan har du forestillet dig at det skal se ud ?
Og hvorfor må der ikke bruges tabeller?



User
Bruger #985 @ 19.01.04 17:10
Reklame siger du... :)

Hvornår er deadline, og hvordan har du forestillet dig at det skal se ud ?
Og hvorfor må der ikke bruges tabeller?


lige for tiden har vi ingen deadline... jeg har ikke rigtig nogle ide om det.... og hvis du heller vil lave det i tabeller er det helt fint med mig...

ja du kan få et banner på siden som vil komme til og køre i et script hvor det selv skifter mellem nogle banner




User
Bruger #985 @ 19.01.04 19:41
hmm syndes der blev lidt dødt



Hmm lyder somen god belønning for arbejdet:D men hvordan skal det være? hvilken størrelse og hva skal der stå deri? Du har ikke en eller anden side du kan henvise til som det skal være lidt ligesådan? eller noget?

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



User
Bruger #985 @ 19.01.04 19:58
Hmm jeg ved ikke rigtig hvad jeg har forstillet mig da jeg er helt tom for ide, men hvis man tager Nationx og netdating og ligger sammen noget i den stil men indhold.... men med hensyn til design er jeg helt tom

der skal sfl være nogle bokse hvor man kan havde nyheder,menu,reklame osv i.....



User
Bruger #985 @ 19.01.04 20:54
Jeg syndes alle blev stille...
Det ville være dejligt og høre om der er nogle der er gået i gang med opgaven



Øhh jeg er stadig med på ideen men kigger lige på siderne når jeg har fået min puter til at virke ordentligt igen
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



User
Bruger #985 @ 21.01.04 22:36
Øhh jeg er stadig med på ideen men kigger lige på siderne når jeg har fået min puter til at virke ordentligt igen
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

Okay



Hejsa

jeg vil til og lave en chat-side, hvor der skal være en masse funktioner.... Siden vil komme i et lidt støre netværk hvor der er en del besøgne...

nu ber jeg om hjælp til et design...

designt skal være lavet i div der må ikke bruges tebeller....

du skal kun lave designet og ikke logo men det gør ikke noget hvis der kommer lidt grafik med i designet, da det godt må se lidt sejt og vildt ud...

til den der kommer med det bedste forslag er der 200 point + et link på siden og hvis der er andet du vil havde for det kan vi nok finde ud af det.... Men vi kan ikke give penge nu

Håber og høre fra nogle

HMV Michael


Jeg kunne godt tænke mig at gøre forsøget!!!
Jeg har ikke specielt meget ERFARING som webmaster men du kunne jo prøve at kigge lidt på www.freetech.1go.dk og se lidt....
MEN...

Jeg har ikke lavet så meget på siden i et stykke tid da jeg har brugt lidt tid på at lære at programmere i PHP! Men det kunne da være spændene at få et lille "job".... Håber snart på at lære lidt Photoshop, og det jeg går allermest op i som webmaster er designet, mens jeg er totalt dårlig til at lave indhold! Jeg håber også meget på at få ændret lidt på det en dag.

Søren :)




User
Bruger #985 @ 23.01.04 17:24
Okay det lyder da spændene

men nu er det jo kun et design vi skal bruge da vi næsten har lavet hele systemet men vi skal da bruge Ca_admin til og hjælpe på siden såå det kan godt være vi skal bruge en del hjælp



<< < 12 > >>
t