Bedømmelse

Tags:    grafik webdesign

hej... er der ikke en der vil lave en ærlig bedømmelse af www.qualon.dk ... og evt komme med nye ideer...

ps.. bedøm ikke kun design men også indhold og system



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej... er der ikke en der vil lave en ærlig bedømmelse af www.qualon.dk


Selvom der nu er flest minusser i nedenstående, så vil jeg nu starte med at påpege, at sitet faktisk er ganske fint og fungerer udmærket.

Minus
- Blanding af dansk og engelsk sprog.
- Optimeret til 1024*768 | IE | V. 4.6.
- At man ikke kan højreklikke uden at få en copyright-besked. Det er yderst simpelt at undgå denne "beskyttelse", og dermed fremstår du som en nybegynder, da du tror at du kan beskytte det på denne måde. Så drop "beskyttelsen" og lad være med at være så bange for at folk "låner" dine ting.
- Du anvender internt CSS. Jeg vil anbefale dig, at anvende eksternt CSS, da det er lettere at vedligeholde (IMO).
- Din HTML-kode er langt fra gyldig (hvis man altså går op i den slags).
- Du bør fremhæve links, så man tydeligt kan se at der faktisk er tale om links. Gælder "Kommentar", "Tilbage", siderne i galleriet etc.
- Siden er meget lille i højden. Selvfølgelig meget godt, at man slipper for at scrolle, men ser ikke alt for godt ud i, fx min opløsning hvor der ikke er noget på den nederste 1/3-del af siden.
- En lille beskrivelse til hver af de tilfældelige billeder kunne være nyttigt.
- Din validering af en gyldig e-mail under "glemt kodeord" fungerer ikke optimalt. Kun en meget simpel kontrollering af gyldig e-mail er anvendt.

Plus
+ Fornuftigt layout.
+ De valgte farver passer sammen.

/MHA



Den 25-01-04 12:49 skrev MHA følgende: (Forkortet)
-----------------------------------------------------------------------------
hej... er der ikke en der vil lave en ærlig bedømmelse af www.qualon.dk

Selvom der nu er flest minusser i nedenstående, så vil jeg nu starte med at påpege, at sitet faktisk er ganske fint og fungerer ...
-----------------------------------------------------------------------------

Jeg er fulstændig enig med MHA

Software is here and now but rock and roll is forever.



t