fonts..?

Tags:    grafik webdesign

suk.... jeg ved ikke hvad der går galt men pludslig kan jeg ikke finde ud af at instalere min font!!
jeg har unzippet den og prøver at kopiere den over i fonts mappen(det plejer jeg men nu gidder den ikke :'(
help mee ;)

- Jim Borch



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
suk.... jeg ved ikke hvad der går galt men pludslig kan jeg ikke finde ud af at instalere min font!!
jeg har unzippet den og prøver at kopiere den over i fonts mappen(det plejer jeg men nu gidder den ikke :'(
help mee ;)

- Jim Borch


Hej Jim. Er du sikker? Man skal gøre,

C/Windows/Fonts

Hiver man filer ind i mappen, burde den automatisk installere fonts'ne. Måske skal du genstarte computeren før nogle programmer reagere på det.

/Thomas



Tjaa du havde ret :)
hehe nu virker det pludsligt!! wierd

- Jim Borch



Tjaa du havde ret :)
hehe nu virker det pludsligt!! wierd

- Jim Borch


Det er simpelthen fordi windows indlæser sine fonts under opstart. Men jeg har fundet ud an smutvej. Hvis du lukker det program du skal bruge din font i, åbner din stifinder og går ind og ser i fonts mappen. Og så starter programmet op, så kan den finde dem. Men dette virker af en eller anden grund ikke med alle fonts, men de fleste gør det med.... Bare sådan lige en lille ting til næste gang....

Livet er da for fedt....



Tjaa du havde ret :)
hehe nu virker det pludsligt!! wierd

- Jim Borch

Det er simpelthen fordi windows indlæser sine fonts under opstart. Men jeg har fundet ud an smutvej. Hvis du lukker det program du skal bruge din font i, åbner din stifinder og går ind og ser i fonts mappen. Og så starter programmet op, så kan den finde dem. Men dette virker af en eller anden grund ikke med alle fonts, men de fleste gør det med.... Bare sådan lige en lille ting til næste gang....

Livet er da for fedt....


:P hehe okay, vidste ikke, takker ;)

Ja, Livet er ikke slemt :P



t