Vurdering af side

Tags:    grafik webdesign

http://www.n-dating.dk/onlinehammeren/

Hej, jeg vil gerne have en vurdering af Onlinehammeren, på falderebet, inde den bliver lagt ud på eget domæne.

Mvh
Mivsen



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg får denne fejlmeddelse når jeg ser på admins profil


Profiler
Microsoft VBScript runtime error '800a005e'

Invalid use of Null: 'Split'

/onlinehammeren/default.asp, line 1513



Desuden ser "Gem login" feltet rimelig underligt ud:
http://www.n-dating.dk/onlinehammeren/default.asp?site=Login&Redirect=True&side=DinSide

// Great programs often follow great brains!



1) Siden har et kedeligt farvetema og et lidt ensformigt design.
2) Der kommer en fejlmeddelelse når man går ind på tagwallen:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] The Microsoft Jet database engine cannot find the input table or query 'Tagwall'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

/onlinehammeren/default.asp, line 8962

3) Der sker ikke noget når man vil 'droppe et tag'.
4) Hvis du vil ha' et seriøst site, må du undgå useriøse og fjollede bemærkninger som:
"Skriv på min væg! Bare for guds skyld ik med farve kridt, det er squ så svært at få af igen.."

5) Hvad skal man egentlig med en tagwall på et auktionssite?
6) Når man opretter en auktion kommer man på et tidspunkt til en side som kun indeholder et link til "Trin 2". Den skal nok fjernes.
7) Besked systemet er snedigt indrettet, men igen, designet er ikke for kønt og man skal vænne sig til layoutet.
8) Når man opretter en auktion og ikke skriver en adresse til et billede, så skal systemet ikke forsøge at lave tomme 'placeholders'.
9) Til de nyoprettede brugere er det også en god ide at give dem en forklaring i hvordan man bedst strikker en auktion sammen. Lig'som det brev man får fra QXL.
10) Karakterbog og profiler skal nok være en slags søgetjeneste istedet for lange lister
11) Ha en side der oplyser folk om deres rettigheder ved køb og auktioner på nettet

ps. held og lykke med sitet.

- karmazilla -



http://www.n-dating.dk/onlinehammeren/

Hej, jeg vil gerne have en vurdering af Onlinehammeren, på falderebet, inde den bliver lagt ud på eget domæne.

Mvh
Mivsen


Den ser ok ud... men jeg savner lidt mere grafik, da det nok vil gøre siden mere atraktiv :)

Ellers bare en hilsen herfra



Hey Christian West!
Jeg har lavet Onlinehammeren, så det ville være rart hvis du gad uddybe nogle af de punkter du har skrevet (Btw er kun glad for at der er nogen der kan komme med rigtig kritik istedet for bare at sige den er dårlig)
1-5 kan forklares ved at tagwallen bare blev sat hurtigt ind således at Michael kunne teste om han ville ha tag eller forum (For at folk kan foreslå ting som nye kategorier og sådan noget)
6'eren forstår jeg ikk helt rigtigt, men skal kigge på det
7: Hvad syns du skal ændres til layoutet?
8: Hvad er placeholders? Hvis du ikke skriver en adresse til et billed sætter den vel bare et "Intet billed"-billed ind
9: Har jeg lavet... Måske ikke så fyldest gørende, men det kan Michael selv ændre hurtigt
10: Fed ide, kan jeg lige lave
11: Jeg er ikke advokat og jeg er ikke helt så glad for at lege det, derfor har jeg heller ikke rørt ved det emne, men det kan man lave om på



>>Siden har et kedeligt farvetema og et lidt ensformigt design<<
Har du et godt bud på et nyt design, så laver jeg et nyt spørgsmål vedr. et nyt logo???

Mvh
Mivsen



1) Siden har et kedeligt farvetema og et lidt ensformigt design.
2) Der kommer en fejlmeddelelse når man går ind på tagwallen:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] The Microsoft Jet database engine cannot find the input table or query 'Tagwall'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

/onlinehammeren/default.asp, line 8962

3) Der sker ikke noget når man vil 'droppe et tag'.
4) Hvis du vil ha' et seriøst site, må du undgå useriøse og fjollede bemærkninger som:
"Skriv på min væg! Bare for guds skyld ik med farve kridt, det er squ så svært at få af igen.."

5) Hvad skal man egentlig med en tagwall på et auktionssite?
6) Når man opretter en auktion kommer man på et tidspunkt til en side som kun indeholder et link til "Trin 2". Den skal nok fjernes.
7) Besked systemet er snedigt indrettet, men igen, designet er ikke for kønt og man skal vænne sig til layoutet.
8) Når man opretter en auktion og ikke skriver en adresse til et billede, så skal systemet ikke forsøge at lave tomme 'placeholders'.
9) Til de nyoprettede brugere er det også en god ide at give dem en forklaring i hvordan man bedst strikker en auktion sammen. Lig'som det brev man får fra QXL.
10) Karakterbog og profiler skal nok være en slags søgetjeneste istedet for lange lister
11) Ha en side der oplyser folk om deres rettigheder ved køb og auktioner på nettet

ps. held og lykke med sitet.

- karmazilla -

Mvh
Mivsen

[Redigeret d. 29/02-04 23:04:06 af Michael]



Så er der uddelt point, selvom jeg syntes der menglede opfølging på svaret fra "- karmazilla -" men skidt nu med det.



>>Siden har et kedeligt farvetema og et lidt ensformigt design<<
Har du et godt bud på et nyt design, så laver jeg et nyt spørgsmål vedr. et nyt logo???

Mvh
Mivsen



1) Siden har et kedeligt farvetema og et lidt ensformigt design.
2) Der kommer en fejlmeddelelse når man går ind på tagwallen:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] The Microsoft Jet database engine cannot find the input table or query 'Tagwall'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

/onlinehammeren/default.asp, line 8962

3) Der sker ikke noget når man vil 'droppe et tag'.
4) Hvis du vil ha' et seriøst site, må du undgå useriøse og fjollede bemærkninger som:
"Skriv på min væg! Bare for guds skyld ik med farve kridt, det er squ så svært at få af igen.."

5) Hvad skal man egentlig med en tagwall på et auktionssite?
6) Når man opretter en auktion kommer man på et tidspunkt til en side som kun indeholder et link til "Trin 2". Den skal nok fjernes.
7) Besked systemet er snedigt indrettet, men igen, designet er ikke for kønt og man skal vænne sig til layoutet.
8) Når man opretter en auktion og ikke skriver en adresse til et billede, så skal systemet ikke forsøge at lave tomme 'placeholders'.
9) Til de nyoprettede brugere er det også en god ide at give dem en forklaring i hvordan man bedst strikker en auktion sammen. Lig'som det brev man får fra QXL.
10) Karakterbog og profiler skal nok være en slags søgetjeneste istedet for lange lister
11) Ha en side der oplyser folk om deres rettigheder ved køb og auktioner på nettet

ps. held og lykke med sitet.

- karmazilla -
Mvh
Mivsen

[Redigeret d. 29/02-04 23:04:06 af Michael]

Mvh
Mivsen



t