Et Grafik Forum?

Tags:    grafik webdesign

Hej,

Jeg er meget grafik interesset, og da Udvikleren mest er programmering tænkte jeg, om der var nogen der kendte til et stort dansk forum, med hovedgruppen Grafik (og en maaasse sub-grupper relateret til grafik). Takker :)

/Thomas



Der er da en lille smule. Kvaliteten kan så diskuteres. Nogle af dem kender du måske i forvejen.

www.eksperten.dk
www.3dmaxer.dk
Og den bedste efter min mening. www.paranut.dk




Der er da en lille smule. Kvaliteten kan så diskuteres. Nogle af dem kender du måske i forvejen.

www.eksperten.dk
www.3dmaxer.dk
Og den bedste efter min mening. www.paranut.dk


ah. Jeg kendte til eksperten og 3dmaxer. Eksperten dur ikke :P, 3dmaxers forum ser godt ud, men folk der, er mest 3dsmax interessede..

Jeg har lige set paranut, og det var præcist sådan et forum jeg tænkte på, med forskellige sub folders og alt... nu vil jeg lave en bruger og se om jeg også kan få andre danskere derover, hehe...

Er der nogle der kender til andre, må de gerne sige det, men..


Tusind TAK :]



Okay men velkommen til så :)




Join denne gruppe:

http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=174


Det er min, poster snart en masse links... :D



btw: I mellemtiden tjeck:

http://shadowness.com/



bah godkendes. Det vil sige at nybegynder ikke kan være med ? Så vil jeg da håbe du har nogle fede links som vi ikke har set før.

Hvad får dig til at tro at man ikke kan lave noget i paint. De grafikere der virkeligt kan er normalt dem som kan tegne, specielt indenfor 3d verden. Og det er paint udemærket til, hvis det skal foregå på computeren :)

Hvad har du enlig selv lavet, så kan vi jo se om vi vil være medlem af din ekspert gruppe ;)



bah godkendes. Det vil sige at nybegynder ikke kan være med ? Så vil jeg da håbe du har nogle fede links som vi ikke har set før.

Hvad får dig til at tro at man ikke kan lave noget i paint. De grafikere der virkeligt kan er normalt dem som kan tegne, specielt indenfor 3d verden. Og det er paint udemærket til, hvis det skal foregå på computeren :)

Hvad har du enlig selv lavet, så kan vi jo se om vi vil være medlem af din ekspert gruppe ;)


Tjaa, det er en helt nu gruppe, syntes dui den skal være åben?



Det ville jeg da tro. Nu kender jeg ikke rigtig tingene herinde, da jeg ikke har været her så længe. Men kan da se de grupper jeg syntews intressante er da åbne. Så det ser ud til at det er meget normalt.
Kunne forestille mig hvis man er en af de gamle og måske har fået sig et netværk herinde, at man kunne lave lukkede grupper. Men ved det ikke :)



Gruppen er nu gjordt åben :D



t