Animationer

Tags:    grafik webdesign

Hej er der nogle der har nogle gode links til et godt tegne program man kan downloade og et program hvor jeg kan begynde at lave film i jeg vil gerne have et godt program til at jeg kan begynde og lave f.eks små tegne film i og et godt tegne program hvor jeg kan lave billederne.





6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du ikke give mig direkte link til hvor man downloader det gratis???


Det er ulovligt at downloade en fuld version af flash, men du kan få en 30 dages trial på www.macromedia.com ;).. Der efter findes der små programmer ligesom flash:

www.swishzone.com (bare en af dem)

søg evt. på google.dk efter bla. Mix-FX, Flash Hunter eller måske
Flash Jigsaw
________________________________
www.ssjpride.dk



Som Esben siger er det ulovligt at downloade den fulde version gratis, men her er linket til der hvor du downloader Flash MX2004 trial (30 days). Du skal godt nok lige udfylde en masse for at få macromedia bruger osv...

http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=flash

- Lenny



Flash kan man ikke lavde 3d. Vis det burde du læse denne artikel jeg har lavet.

http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=5&f=5&t=214

Ps. se hvad jeg valgte.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Hej er der nogle der har nogle gode links til et godt tegne program man kan downloade og et program hvor jeg kan begynde at lave film i jeg vil gerne have et godt program til at jeg kan begynde og lave f.eks små tegne film i og et godt tegne program hvor jeg kan lave billederne.



Hejsa

Hvis du vil lave animationer, vil jeg anbefale Flash. Det kan umiddelbart virke ret uoverskueligt første gang, men det er egentligt meget nemt at komme igang. Her kan både laves frame-by-frame animationer, og keyframe animationer.
Og tegnefladen er ret fed.

Tjek www.flashkit.com for mere information

mvh Rune



Hej er der nogle der har nogle gode links til et godt tegne program man kan downloade og et program hvor jeg kan begynde at lave film i jeg vil gerne have et godt program til at jeg kan begynde og lave f.eks små tegne film i og et godt tegne program hvor jeg kan lave billederne.



Hejsa

Hvis du vil lave animationer, vil jeg anbefale Flash. Det kan umiddelbart virke ret uoverskueligt første gang, men det er egentligt meget nemt at komme igang. Her kan både laves frame-by-frame animationer, og keyframe animationer.
Og tegnefladen er ret fed.

Tjek www.flashkit.com for mere information

mvh Rune

Er det gratis?



Kan du ikke give mig direkte link til hvor man downloader det gratis???



t