Delphi 6

Tags:    delphi

Hej jeg har lige fået Delphi 6 og jeg vil gerne have at vide hvordan man begynder at lave seriøse programmer. Når jeg går ind i programmet starte det op med en form? og hvad skal jeg med det?
jeg vil gerne vide det helt fra starten/bunden jeg har en smugle forstand på det men det er 1.5 % ud af 200% så det er ret meget. Hvis du/i vil lave et program over hvordan man laver et seriøs program. på forhond Mange TAK.

Kenneth Kallesen



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Hej jeg har lige fået Delphi 6 og jeg vil gerne have at vide hvordan man begynder at lave seriøse programmer. Når jeg går ind i programmet starte det op med en form? og hvad skal jeg med det?
jeg vil gerne vide det helt fra starten/bunden jeg har en smugle forstand på det men det er 1.5 % ud af 200% så det er ret meget. Hvis du/i vil lave et program over hvordan man laver et seriøs program. på forhond Mange TAK.

Kenneth Kallesen </quote>

Jeg vil anbefale dig at kigge på Thomas L. Jørgensens artikel, om at starte på Delphi. Hvis du mener at den er for simpel, børe du kigge på Kasper(TSW)'s artikel om at lave en tekst editor i Delphi!

--
<pre>
|----------------Soccoro---------------|

|--jakob_kirkegaard@hotmail.com--|
</pre>



Hejsa,

Ja, Artiklerne her på udvikleren.dk er gode, al mulig respekt til de folk her på udvikleren som gider at bruge tid på at skrive artikler til os andre, men nu er det sådan at man ikke kan klare alt med dem. Så hvis du virkelig er seriøs med at lære at programmere i delphi så kan jeg kun anbefale dig at købe en bog om at programmere i delphi.

Jeg Købte en delphi bog (Delphi 5: Developer's Guide af Steve Teixeira & Xavier pacheco) for ca 1½ - 2 år siden på amazon.com, den kostede ganske vist omkring 800,- men jeg kan ærlig sige at jeg aldrig har brugt 800,- bedre.

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



t