Opdater MS Visual Studio.NET

Tags:    .net

Hej Udviklere.

Jeg har et problem med at opdatere min version af VS.NET. Jeg har version nr. 7.0.9466, men jeg ved at der er en version ### ude.

I vs.NET har jeg prøvet at gå ind i "Help" menuen og klikke på "Check for Updates", men den kommer frem med en fejl ang. nogle inet indstillinger. Er der en anden måde jeg kan opdatere mit program på? og Hvordan?

På forhånd mange tak.

Kenneth



Nu kender jeg ikke lige versionsnumrerne, men jeg lavede en ny installation da jeg opdaterede fra 2003 til 2005... det var jeg mest tryg ved, også for at få det nye .NET framework installeret ind i min IIS m.v

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
"All my base are belong to you"



Hej Udviklere.

Jeg har et problem med at opdatere min version af VS.NET. Jeg har version nr. 7.0.9466, men jeg ved at der er en version ### ude.

I vs.NET har jeg prøvet at gå ind i "Help" menuen og klikke på "Check for Updates", men den kommer frem med en fejl ang. nogle inet indstillinger. Er der en anden måde jeg kan opdatere mit program på? og Hvordan?

På forhånd mange tak.

Kenneth


Ny installation er at foretrække.

Mvh. Thomas Lykke Petersen



Okay så må jeg jo tage chancen.. Det jeg er bange for er bare at der kan blive et problem med at overføre projekter fra min maskine til webserveren, hvis jeg ikke er sikker på at de begge maskiner kører samme version.. Men en test er vel påkrævet..

Tak for hjælpen



t