WYSIWYG Editor

Tags:    .net

Hej Udviklere.

Jeg er ved at lave en ASP.NET (C#) applikation, som indeholder en WYSIWYG editor.

Hvis jeg undlader at gøre brug af WYSIWYG funktioner som 'bold' osv. virker det hele faktisk fint. Når jeg er færdig med at skrive det indhold som jeg vil have, har jeg en funktion som smider indholdet ind i en MySQL database.

Hvis jeg gør brug af en WYSIWYG funktion, kan jeg hverken smide indholdet ind i en variable, label, textbox, eller database.

Er der nogen af Jer der kan fortælle mig om jeg skal konventer indholdet af min iframe på nogen måder, før det kan lade sig gøre?

Lidt om koden:

Jeg har et hidden input felt, som indholder mit indhold fra iframe boksen. Hvis det kun er ren tekst jeg indtaster i min iframe boks, har jeg ingen problemer, men hvis jeg bruger mit javascript til at lave teksten fed, for jeg runtime error.

Jeg ved godt at det mest optimale, ville være at skrive fejlmeddelsen, men jeg har ikke kunne få errorMode på webserveren til at virke.

edit.aspx
Fold kodeboks ind/udKode 


edit.cs
Fold kodeboks ind/udKode 


Håber der er en af Jer der lige ved hvordan dette problem skal "twistes"..

Med venlig hilsen
Kenneth Kristoffersen


[Redigeret d. 10/09-05 13:55:06 af Kenneth Kristoffersen]



du afslutter ikke dit <script>
prøv at indsætte </script> efter din funktion



du afslutter ikke dit <script>
prøv at indsætte </script> efter din funktion


Undskyld.. Det er afsluttet, har bare ikke fået det med ved kopieringen.. :(




Hvorfor bruger du ikke den indbyggede funktionalitet i Internet Explorer til at lave din WYSIGWYG Editor med? Det er SÅ meget nemmere.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto



Hvorfor bruger du ikke den indbyggede funktionalitet i Internet Explorer til at lave din WYSIGWYG Editor med? Det er SÅ meget nemmere.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto



Er det ikke det jeg har gjort? Så vidt jeg ved, kan denne funktionallitet kun bruges med IE (hvilket jeg ikke er glad for)

Fold kodeboks ind/udKode 


Med det er ikke mit problem. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal indsætte innerHTML indholdet i mit system. Har prøvet at skrive det ud i en textbox, men det virker ikke så godt.. Nogle forslag?



t