Udgiv side

Tags:    .net

Det er første gang jeg skal udgive(publish) en side på nettet :)
Jeg bruger MS Visual Studio 2005 Beta 2 til det. Brugte den der publish der er indbygget i programmet. Alle filer lægger os på serveren.
Side kan ik vises, og ved det bare er en lille instilling et heller andet sted, men hvilken ? ;)
Får denne besked:

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please try to contact the Web site by using any e-mail address or phone number that may be listed on the www.fuck-panserne.dk home page.

You can click Search to look for information on the Internet.




HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer




Hmm nu er der noget galt med min webconfig...
se mere her:
http://www.fuck-panserne.dk/DVDbase/



1: skriv Off i custom errors, så for du detaljerede fejlmeddelser..

2: en asp.net applikation, skal ligge i en viruelt mappe, ikke en mappe i en virtuel mappe..

Derfor lig din applikation i roden, eller opret et subdomæne.. Den kan sikkert ikke finde /bin/ mappen

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk



Det er første gang jeg skal udgive(publish) en side på nettet :)
Jeg bruger MS Visual Studio 2005 Beta 2 til det. Brugte den der publish der er indbygget i programmet. Alle filer lægger os på serveren.
Side kan ik vises, og ved det bare er en lille instilling et heller andet sted, men hvilken ? ;)
Får denne besked:

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please try to contact the Web site by using any e-mail address or phone number that may be listed on the www.fuck-panserne.dk home page.

You can click Search to look for information on the Internet.




HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer

Jeg kan godt se din side?

Hilsen Mathias



1: skriv Off i custom errors, så for du detaljerede fejlmeddelser..

2: en asp.net applikation, skal ligge i en viruelt mappe, ikke en mappe i en virtuel mappe..

Derfor lig din applikation i roden, eller opret et subdomæne.. Den kan sikkert ikke finde /bin/ mappen

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk



Jeg har sat en <customErrors mode="Off" />, men den viser stadig siden. Har oprettet et subdomæne men virker stadig ikke. bin mappen lægger der i.

Mathias:
Kan ik forstå du kan se den...

[Redigeret d. 15/09-05 17:01:33 af FlashRider]



Jeg har sat en <customErrors mode="Off" />, men den viser stadig siden.


Jeg tror grunden til at der ikke sker noget ved at du sætter <customErrors mode="Off" /> er at den ikke kan finde din web.config fordi det ikke ligger i en "virtual directory", men i en undermappe.

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)



Jeg har sat en <customErrors mode="Off" />, men den viser stadig siden.


Jeg tror grunden til at der ikke sker noget ved at du sætter <customErrors mode="Off" /> er at den ikke kan finde din web.config fordi det ikke ligger i en "virtual directory", men i en undermappe.

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)



Nu har jeg lavet en under mappe og kaldt den dvdbase og lavet et subdomæne der til. Der sker ikke noget der. Kommer med samme fejl.

Har også prøvet at lægge dem i wwwroot roden, men der kommer den med samme fejl...



Hmm hvis jeg sletter min web.config kommer den stadig med den samme fejl.
Er det mit webhotel der er noget galt med ? (har needhost.dk)



Hmm hvis jeg sletter min web.config kommer den stadig med den samme fejl.
Er det mit webhotel der er noget galt med ? (har needhost.dk)


Et eller andet sted så håber jeg får dig at du har valgt en windows server når da du oprettede dig, ellers så kan den jo kun tage PHP, det ville være lidt trist hvis du har nappet den ned i en asp fil ;) men ellers godt interitiv det med panserne ;) Thumps up! :)

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



Hmm hvis jeg sletter min web.config kommer den stadig med den samme fejl.
Er det mit webhotel der er noget galt med ? (har needhost.dk)


Et eller andet sted så håber jeg får dig at du har valgt en windows server når da du oprettede dig, ellers så kan den jo kun tage PHP, det ville være lidt trist hvis du har nappet den ned i en asp fil ;) men ellers godt interitiv det med panserne ;) Thumps up! :)

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤


Ja self har jeg da det :)
Valgte needhost fordi de køre med ASP.NET 2.0.
Så noob er jeg heller ikke hehe



t