Nybegynder til VB.NET

Tags:    .net

Hej
Jeg er temmelig ny indenfor Visual Basic .NET, jeg har dog brugt Visual Basic 6.0 i flere år, og osse lavet hjemmesider i NotePad med ASP og HTML.

Nu sidder jeg i mit firma, og skal til at lave et stort online program, som vi skal bruge til at konfigurer vores produkter i, istedet for at bruge det nuværende Excel ark.

Vi har købt Visual Studio.NET 2002, og den har jeg så installeret.

Men men, jeg synes det er mega svært at komme igang, da jeg aldrig rigtigt har brugt programmet!

Er der nogen tours eller bøger der tager det hele HELT fra bunden af og viser en hvordan man kommer igang med evt at lave Windows Programmer og ASP. NET sider??



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Du kan også kigge på http://samples.gotdotnet.com/quickstart/

Der er nogle nemme quick start tutorials. Desuden brug www.msdn.com som opslags værk. De har mange gode artikler og dokumentation på funktioner og objekter.

mvh. Filip

Hej
Jeg er temmelig ny indenfor Visual Basic .NET, jeg har dog brugt Visual Basic 6.0 i flere år, og osse lavet hjemmesider i NotePad med ASP og HTML.

Nu sidder jeg i mit firma, og skal til at lave et stort online program, som vi skal bruge til at konfigurer vores produkter i, istedet for at bruge det nuværende Excel ark.

Vi har købt Visual Studio.NET 2002, og den har jeg så installeret.

Men men, jeg synes det er mega svært at komme igang, da jeg aldrig rigtigt har brugt programmet!

Er der nogen tours eller bøger der tager det hele HELT fra bunden af og viser en hvordan man kommer igang med evt at lave Windows Programmer og ASP. NET sider??

rigtige programører programerer binært



t